اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

کفاشیان بر ‌قانونی بودن فعالیت هیئت فوتبال اردبیل پافشاری می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هنوز کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال فعالیت هیئت فوتبال استان اردبیل را قانونی می‌داند و مانع شکل‌گیری مجمع فوق‌العاده است.

کفاشیان بر ‌قانونی بودن فعالیت هیئت فوتبال اردبیل پافشاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران و در پاسخ به سوالات آنها در خصوص وضعیت فوتبال و سرانجام درگیری ورزش و جوانان با هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: بنده معتقدم انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان ناقص برگزار شده که بعد از اجرای ناقص این انتخابات به دلیل معطلی در انتخاب اعضای هیئت رئیسه بنده فعالیت این هیئت را غیر‌قانونی می‌دانم و معتقدم کفاشیان باید هر چه سریع‌تر تکلیف هیئت فوتبال استان اردبیل را مشخص کند.

وی عنوان کرد: در حالی که قرار بود دو عضو هیئت رئیسه با برگزاری انتخابات بعد از دو ماه انتخاب شوند اما با گذشت دو سال هنوز اعضای هیئت رئیسه انتخاب نشده‌اند و سرپرستی در این حوزه نیز بی‌معناست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در حالی که تمام اساسنامه‌های هیئت فوتبال باید در هیئت رئیسه مصوب شود مسئولان هیئت فوتبال استان اردبیل قول داده بودند که ظرف چند ماه این انتخابات هیئت رئیسه را برگزار کنند که این کار انجام نشد و با حکمیت ورزش و جوانان نامه‌ای را به وزارت ارسال کردیم و از طریق معاون وزیر پیگیری‌های لازم انجام شد تا فدراسیون فوتبال قانع شود که انتخاب هیئت رئیسه که مهلت سرپرستی آنها به پایان آمده است، صورت بگیرد.

پازاج انتخاب نشدن اعضای هیئت رئیسه فوتبال استان را فاقد وجاهت قانونی اعلام کرد و ادامه داد:‌ قرار بود در مجمع فوق‌العاده با حضور رئیس فدراسیون این کار به سرعت انجام شود اما ماه‌هاست کفاشیان بر قانونی بودن روند پافشاری می‌کند و حاضر به برگزاری این مجمع فوق‌العاده نیست.

این مسئول تصریح کرد: خود رئیس فدراسیون بر غیر‌قانونی بودن کار صحه می‌گذارد و در حالی که اسفند ماه قرار بود این مجمع برگزار شود کفاشیان در جلسه حاضر نشد و نماینده وی نیز که حق رای و حضور در جلسه را نداشت بدون داشتن نامه کتبی در مجمع حضور یافته بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ابراز داشت: در حالی که فدراسیون فوتبال به خواسته غیر‌قانونی خود پافشاری می‌کند ما نیز فعالیت هیئت فوتبال استان را غیر‌قانونی می‌دانیم و معتقدیم باید این هیئت در شاکله تعیین شده و در چارچوب قانونی به فعالیت خود ادامه دهد.

پازاج یادآور شد: ما در نگاه به هیئت‌های ورزشی و حمایت از آنها نه تنها دچار توهم نشده‌ایم بلکه به تفکر بیشتر معتقدیم و تاکید داریم که در کسب موفقیت‌های بیشتر باید هیئت‌های ورزشی قانونمند و با برنامه حرکت کنند و سیاست ما نیز حمایت از تمام هیئت‌های ورزشی است اما اگر بخواهند پایشان را کج بگذارند به عنوان ناظر اجازه نمی‌دهیم که هیئت‌ها هر کاری که دلشان بخواهد انجام دهند.

وی تاکید کرد: همه هیئت‌ها باید دخل و خرجشان شفاف، روشن و مشخص باشد و طوری نباشد که درآمد و اعتبار اختصاص یافته را به جای هزینه در خود ورزش و رشته مربوطه در نقاط دیگر صرف کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از هفت تا هشت رئیس هیئت ورزشی ما مهلت حضورشان در هیئت و ماموریت‌شان به اتمام رسیده و ما بعد از فروکش کردن حال و هوای انتخابات پیش‌رو با ثبت نامی که انجام داده‌ایم مجمع انتخاباتی هیئت‌هایی همچون بوکس، ژیمناستیک، جودو و ... را انجام داده و برخی هیئت‌های ورزشی که تکلیف رؤسایشان مشخص نیست، تعیین تکلیف می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پازاج در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه وزارتی از طریق حراست ورزش و جوانان استان اردبیل تمام مصاحبه‌های رؤسای هیئت‌ها باید با هماهنگی و نظارت دقیق انجام شود و ما هرگز جلوی فعالیت خبرنگاری را در پرس‌و جو از احوال یک هیئت نگرفته‌ایم بلکه خواسته‌ایم روسای هیئت‌ها با هماهنگی بیشتر و در چارچوب تعیین شده مصاحبه خود را با خبرنگاران انجام دهند.

انتهای پیام/62004/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول