اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان:

آماده‌ایم فوتبال آبادان را به جایگاه خود بازگردانیم

مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان گفت: همه آماده‌ایم تا فوتبال آبادان را به جایگاه سابق خود بازگردانیم و این امر با همراهی همه ورزش دوستان آبادانی میسر خواهد شد.

آماده‌ایم فوتبال آبادان را به جایگاه خود بازگردانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نصرالله بم‌زاده در حاشیه نشست پیشکسوتان فوتبال آبادان با هیئت مدیره جدید صنعت نفت آبادان، ضمن تبریک اعیاد رجبیه اظهار کرد: طی چهار جلسه گذشته کانون پیشکسوتان آبادان در خصوص علل رکود فوتبال آبادان و سقوط صنعت نفت، به نتایج قابل قبولی رسیده‌ایم که در جلسه روز یکشنبه کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان عنوان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما به این نتیجه رسیدیم که عدم ثبات مدیریت از مهمترین علل سقوط تیم صنعت نفت بوده، همچنین این تیم در گزینش‌ها موفق عمل نکرده است.

پیشکسوت فوتبال آبادان تصریح کرد: این تیم در شرایطی قرار گرفته بود که در زمانی که خودش را پیدا می‌کرد تغییر و تحولی در این تیم ایجاد می‌شد و مجدداً شیرازه تیم صنعت نفت از هم می‌پاشید.

بم‌زاده افزود: امیدوارم با تغییری که در هیئت مدیره این باشگاه صورت گرفته است، از وجود چنین افرادی بهره برده شود و دوباره شاهد تغییر مجموعه مدیریت این باشگاه نباشیم.

مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان تاکید کرد: همه ما آماده هستیم تا لباس کار پوشیده و تیم صنعت نفت و فوتبال آبادان را به جایگاه اصلی خود در فوتبال ایران بازگردانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال آبادان در گذشته افتخارات زیادی را کسب کرده است و عنوان اولین قهرمان کشور را یدک می‌کشد و این شرایط برای این شهر به هیچ عنوان شایسته نیست.

انتهای پیام/72013/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول