اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در باشگاه گلستان آبادان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان فوتبال آبادان و هیئت مدیره جدید باشگاه نفت

با دعوت هیئت مدیره جدید باشگاه صنعت نفت آبادان، نشست هم‌اندیشی این هیئت با کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در مجموعه فرهنگی گلستان این شهر برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان فوتبال آبادان و هیئت مدیره جدید باشگاه نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با دعوت هیئت مدیره جدید باشگاه صنعت نفت آبادان، نشست هم‌اندیشی این هیئت با کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در مجموعه فرهنگی گلستان این شهر برگزار شد.

در این نشست که به همت موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان برگزار شد، تصمیم بر آن شد تا هیئت مدیره جدید باشگاه صنعت نفت معرفی شود.

در ادامه چند تن از پیشکسوتان با ارائه نظراتی، راهکارهای خروج تیم فوتبال صنعت نفت را از شرایط فعلی برای هیئت مدیره جدید صنعت نفت آبادان تشریح کردند.

سید پیروز موسوی، عضو جدید هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با حضور در جایگاه به ایراد سخنانی پرداخت و از مردم آبادان و پیشکسوتان فوتبال این شهر خواست تا برای نجات این تیم دست در دست هم دهند.

همچنین پیام وزیر نفت خطاب به فوتبال دوستان و پیشکسوتان فوتبال این شهر در جلسه قرائت شد که موجب دلگرمی اهالی ورزش این شهر شد.

این جلسه پس از دو ساعت بحث و گفت‌وگو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت مدیره جدید باشگاه صنعت نفت آبادان، در نشستی که در مجموعه فرهنگی تفریحی گلستان آبادان برگزار شد به پیشکسوتان فوتبال آبادان معرفی شد.

انتهای پیام/72013/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول