اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

شاگرد مکتب هما به فوتبال پاک می‌اندیشد / با دستیار غیر بومی به یاسوج می‌آیم

اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در مکتب فوتبال هما هیچ‌گاه به فوتبال ناپاک اندیشیده نمی‌شود و در صورت مربیگری شهرداری یاسوج با این تفکر فوتبال خواهیم کرد.

شاگرد مکتب هما به فوتبال پاک می‌اندیشد / با دستیار غیر بومی به یاسوج می‌آیم

احمد سنجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: برای آمدن به تیم شهرداری یاسوج یک سری خواسته‌ها و برنامه‌ها داریم.

اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: اکنون به مدت 17 روز از صبح تا شب در کلاس مربیگری فوتبال کشور واقع در کمپ تیم‌های ملی مشغول تدریس کلاس حرفه‌ای فوتبال هستم و ذهنم تنها مشغول به این کلاس است.

سرمربی احتمالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور ادامه داد: قرار است که دوستان به تهران بیایند تا با هم بنشینیم و موضوعات مختلف را مورد بررسی قرار دهیم و در صورت به نتیجه رسیدن کار را دنبال کنیم و به خاطر کلاس‌های فشرده‌ای که اکنون برای ما گذاشته‌اند تا 17 خرداد امکان آمدن من به یاسوج وجود ندارد.

سنجری وضعیت امسال لیگ دسته اول فوتبال و صعود تیم‌ها به لیگ برتر را بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته دانست و گفت: امسال آن‌گونه که فدراسیون فوتبال گفته و اگر برنامه خود را تغییر ندهند تیم‌ها در دو گروه 13 تیمی پای به مسابقات می‌گذارند.

مدرس فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون گفته که از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود و چهار تیم به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند که این کار تیم‌ها را برای صعود و بقا بسیار سخت می‌کند.

اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه همین بحث عنوان کرد: از سوی دیگر اکنون تیم‌های قدری همچون پیکان و صنعت نفت آبادان و احتمالاً آلومینیوم به لیگ دسته اول فوتبال سقوط کرده‌اند که هر کدام برای تیم ما به اضافه راهیان کرمانشاه و پاس همدان یک مدعی جدی خواهند بود یعنی که در هر گروه چهار رقیب جدی وجود خواهد داشت.

سنجری موفقیت هر یک از تیم‌های یاد شده را در یارگیری مناسب و اردوهای خوب دانست و گفت: البته شهرداری یاسوج در این بین کار سخت‌تری دارد چراکه اگر اشتباه نکنم حکم محرومیت چهار بازیکن این تیم قطعی شده و باید سن بازیکنان را هم در نظر بگیریم و با توجه به آن امسال یارگیری شود.

وی با بیان اینکه برای مسابقات لیگ دسته اول که در شهریور برگزار می‌شود برنامه‌ریزی دیر نشده است، گفت: برای لیگ برتر، تیم‌ها باید از هم‌اکنون به فکر بازیکن و مربی و تمرین باشند ولی برای لیگ دسته اول هنوز وقت زیاد است و نباید زیاد عجله کرد.

سنجری در پاسخ به این سئوال فارس که اگر به یاسوج آمدید با توجه به مشکلاتی که سال گذشته گریبانگیر برخی از تیم‌های لیگ دسته اول در زمینه تبانی و به دنبال آن محرومیت‌های آن‌چنانی شد چه برنامه‌ای برای فوتبال پاک دارید، گفت: احمد سنجری را در فوتبال ایران همه می‌شناسند.

مدرس عالی فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما شاگرد مکتب هما هستیم و کسانی که فوتبال را از 30 سال پیش دنبال می‌کنند ما را می‌شناسند و می‌دانند که هر چند شاید در فوتبال آن نتایجی را که خواسته‌ایم نگرفته‌ایم اما هیچ‌گاه به اخلاق در فوتبال پشت پا نزده‌ایم.

سرمربی احتمالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: شهر یاسوج تماشاگران خوب و فهیمی دارد که با اتکا به آن‌ها کارهای زیادی می‌توان کرد و یکی از کارهای ما در این شهر در صورت توافق با مسئولان شهرداری کمک به رشد فوتبال پایه خواهد بود.

سنجری تصریح کرد: اگر به شهر یاسوج آمدم از آموزش مربیان فوتبال این شهر و استان شما غافل نخواهم شد و برای رشد فوتبال این منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که دستیاران خود را چگونه انتخاب می‌کنید، افزود: بالاخره ما شاگردان زیادی را در فوتبال ایران تربیت کرده‌ایم که از آن‌ها در صورت آمدن به یاسوج در تیم شهرداری استفاده می‌کنیم و آن‌هایی هم که بوده‌اند به کار خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول