اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

احمد سنجری سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج می‌شود/ 12 بازیکن طراز اول می‌آوریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از توافق با احمد سنجری برای هدایت این تیم در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد.

احمد سنجری سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج می‌شود/ 12 بازیکن طراز اول می‌آوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد نگین‌تاجی امروز در حاشیه کلنگ‌زنی مجتمع جدید عمده‌فروشان شهر یاسوج واقع در اراضی معروف به منصوری در منطقه نجف‌آباد اظهار کرد: امسال با صحبت‌هایی که شده قصد داریم از احمد سنجری به عنوان سرمربی در تیم فوتبال شهرداری یاسوج استفاده کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پاسخ به این سؤال که با ارزیابی از چه فاکتورهایی احمد سنجری را برای هدایت تیم خود مد نظر قرار داده‌اید، افزود: قبل از هر چیز اخلاق، پاکی و صداقت که از آن تاکنون ضربه‌های فراوانی خورده‌ایم را مد نظر قرار داده‌ایم.

خودمان از بازیکنان و مربی تیم شکایت کردیم

نگین‌تاجی ادامه داد: اگر می‌بینید که چند بازیکن و مربی تیم ما توسط فدراسیون محکوم می‌شود با شکایت خودمان این کار صورت گرفت چرا که برخی بازیکنان پنج هفته مانده به اتمام بازی‌ها در زمین بازی به هر دلیل کم‌کاری می‌کردند.

شهردار یاسوج افزود: ما خودمان از آن‌ها شکایت کردیم و اعتقاد داریم فوتبال باید پاک باشد و تیم شهرداری یاسوج قبل از قهرمانی به روحیه پهلوانی فکر می‌کند.

وی سازندگی را از دیگر فاکتورهای احمد سنجری دانست و گفت: سنجری از مربیان پایه‌ای فوتبال کشور است که می‌تواند در این راه به ما کمک کند.

نگین‌تاجی از برنامه‌های این تیم گفت و افزود: 12 بازیکن خوب و طراز اول از لیگ برتر و لیگ دسته‌ اول را به همراه بازیکنان بومی خود برای فصل آینده در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: با همه توان برای رفتن به لیگ برتر فوتبال کشور قدم برمی‌داریم و همت ما برای این کار از همان هفته اول خواهد بود.

نگین‌تاجی با بیان این‌که برخی اختلاف نظرها و ناهماهنگی‌ها در ارکان فوتبال استان دیده می‌شود، افزود: اگر همه با هم هماهنگ و در باطن یک دل و یک جان باشیم و این اختلافات را کنار بگذاریم به حتم همه نتیجه خواهیم گرفت.

انتهای پیام/2571/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول