اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پیشکسوتان ورزش برگزار شد

نتیجه‌گیری و تصمیمات بزرگان ورزش برای احیای فوتبال آبادان

در کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان نتیجه چهار جلسه برگزاری نشست بررسی علل رکود فوتبال آبادان و رکود تیم صنعت نفت آبادان اعلام شد و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

نتیجه‌گیری و تصمیمات بزرگان ورزش برای احیای فوتبال آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در سخنانی از خروجی جلسات برگزار شده در خصوص علل رکود فوتبال آبادان و سقوط صنعت نفت به نیکی یاد کرد و نتیجه‌گیری از این نشست‌ها را به سمع و نظر حاضران رساند.

*بی‌ثباتی‌ها و تغییر و تحولات بی‌موقع

نصرالله بم‌زاده، عدم ثبات مدیریت در رأس، باشگاه صنعت نفت و تعویض بدون تحقیق هیئت مدیره این باشگاه را از عوامل سقوط برشمرد.

وی در نتیجه‌گیری از جلسات برگزار شده تعویض مکرر مربیان را از دیگر عوامل افت این تیم دانست و اظهار کرد: باید از مسئولان شهر دعوت به عمل آوریم و آنان را از ریز جلسات برگزار شده مطلع سازیم تا در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان افزود: کمبود و نبود زمین فوتبال در آبادان مشکلات و معضلات زیادی را از لحاظ کشف استعدادها برای این شهر به وجود آورده است که باید آن را مورد بررسی قرار داد و نواقص را رفع کرد.

بم‌زاده با بیان اینکه باید در مسئولان شهر تغییر نگرش نسبت به فوتبال این شهر و پیشکسوتان ورزش آبادان ایجاد کرد، افزود: باید خانواده‌های آبادانی را ترغیب کنیم که فرزندان خود را به فوتبال تشویق کنند.

*مسئولان شهری دستی بر آتش ندارند

رئیس هیئت فوتبال آبادان در نشست هم‌اندیشی و نتیجه‌گیری کانون پیشکسوتان آبادان از تاسیس نشدن شورای ورزش در آبادان گلایه کرد و اظهار کرد: تا زمانی که در آبادان شورای ورزش ایجاد نشود پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

محمود شاملی ادامه داد: شورایی که به نام ورزش در آبادان وجود دارد نمادین است و موجودیت خارجی ندارد، مسئولان شهر دستی بر آتش ندارند در حالی که با اندکی توجه آنان می‌توان پیشرفت را در ورزش این شهر دید.

وی تصریح کرد: انتصاب هیئت مدیره جدید باشگاه صنعت نفت را به فال نیک می‌گیریم و خوشحالم که این مجموعه متشکل شده از فرزندان استخوان خورد کرده شهر آبادان و برای آنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

*شهرداری اگر تیم ندهد باید مدرسه فوتبال خود را تعطیل کند

رئیس هیئت فوتبال آبادان ادامه داد: شهرداری آبادان اگر در سال‌جاری یک تیم فوتبال تشکیل ندهد ناچاراً باید مدرسه فوتبال خود را تعطیل کند چرا که این مدرسه فوتبال هیچ خروجی ندارد و صرفاً برای اوقات فراغت کودکان تاسیس شده است.

شاملی خاطرنشان کرد: مشکلات ما فقط در بخش فوتبال نیست، بلکه فوتبال بهانه‌ای است تا نیم نگاهی به معضلات اجتماعی این رکود هم بیندازیم.

*لزوم تشکیل اتاق فکری

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان در خصوص علل سقوط تیم فوتبال صنعت نفت اظهار کرد: این تیم سقوط کرد چون فوتبال آبادان دچار رکود شده است.

غلامعلی ناصری ادامه داد: در تیم‌های پایه گاه هزینه‌هایی می‌شود که استفاده و خروجی آن مشخص نیست که به چه شکل است، این هزینه‌ها را باید کاهش داد و امکانات در اختیار آن‌ها گذاشت.

وی تصریح کرد: اگر موفقیت تیم صنعت نفت را می‌خواهیم باید فوتبال آبادان را احیا کنیم و راهی جز این نداریم.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: باید اتاق فکری تشکیل داد و از آن بهره جست و به هیئت فوتبال آبادان قدرتی بدهیم که تیم‌های باشگاهی در آبادان از این نهاد حساب برده و به تصمیمات آن احترام بگذارند.

*جهت‌گیری‌ها مشخص شود

مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مدیرانی که بر سر کار آمدند به خودی خود انسان‌های بدی نبودند اظهار کرد: نظارت بر کار مدیران صحیح نبوده است و دستگاه نظارتی برای بررسی کارنامه آنان وجود نداشته است.

پرویز جوهری ادامه داد: جنگ فقط ما را متوقف نکرد بلکه بسیار به عقب راند و ما باید سال‌ها کار کنیم تا شرایط گذشته فوتبال آبادان را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان باید مدیریت شود و برنامه راهبردی ایجاد کند و جهت‌گیری خود را مشخص کند.

جوهری خاطرنشان کرد: ما به خوبی وضعیت اسفناک تیم‌های فوتبال در سطح شهر آبادان را می‌دانیم و باید امکاناتی فراهم شود تا استعدادهای پراکنده در این شهر جمع‌آوری شوند و به کمک ورزش آبادان بیایند.

*آبادان دور تسلسل می‌زند، نگاه‌ها خوش‌بینانه نیست

مدیرعامل اسبق باشگاه صنعت نفت آبادان در این نشست سخنان تأمل برانگیزی را ابراز کرد و اظهار داشت: این شهر به دور خود دور تسلسل می‌زند و در باد گذشته خوابیده است.

علی پارسا ادامه داد: حقیقتاً نگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به تصمیمات اتخاذ شده ندارم و نگران آینده ورزش در آبادان هستم.

وی ابراز داشت: باید مسئولان با ورزش دوستان ائتلاف کنند و آنان را باید به مسائل ورزشی حساس کرد و در ارتباطات با آن‌ها اصلاح صورت پذیرد.

بدین ترتیب مقرر شد نتایج حاصل شده از این نشست‌ها توسط کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان جمع‌آوری و تحویل مسئولان شهری و شرکتی آبادان شود و برای عملیاتی کردن خروجی این جلسات تصمیماتی اتخاذ شود.

انتهای پیام/72013/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول