اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کاشان خبر داد:

صعود پیشکسوتان فوتبال کاشان به لیگ یک کشور

رئیس هیئت فوتبال کاشان از صعود تیم فوتبال پیشکسوتان این شهرستان به مرحله نهایی مسابقات زیرگروه لیگ دسته یک فوتبال پیشکسوتان کشور خبر داد.

صعود پیشکسوتان فوتبال کاشان به لیگ یک کشور

مرتضی رهبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم فوتبال پیشکسوتان این شهرستان در مرحله دوم رقابت‌های زیرگروه لیگ دسته یک فوتبال پیشکسوتان کشور، در دو بازی رفت و برگشت تیم فوتبال پیشکسوتان قزوین را شکست داد و به جمع 6 تیم مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

وی افزود: تیم فوتبال پیشکسوتان کاشان بعد از صعود به مرحله دوم و حذفی این مسابقات، در بازی رفت خود مقابل تیم قزوینی با نتیجه یک بر یک متوقف شد اما در بازی برگشت در خانه حریف موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد در مجموع موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف را مغلوب کرده و به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

رئیس هیئت فوتبال کاشان خاطرنشان کرد: مرحله اول مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال پیشکسوتان کشور با حضور 24 تیم در 6 گروه چهار تیمی برگزار شد و در پایان تیم‌های اول و دوم گروه‌ها در مجموع 12 تیم به مرحله دوم صعود کردند و در مرحله دوم به صورت حذفی رفت و برگشت به دیدار یکدیگر رفتند و در نهایت 6 تیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند. 

رهبری یادآور شد: 6 تیم صعود کرده به مرحله نهایی این مسابقات رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای ادامه می‌دهند تا در نهایت تیم‌های اول تا چهارم جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال پیشکسوتان کشور را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز، زمان برگزاری مرحله نهایی مسابقات از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است تأکید کرد: برای کسب یکی از مقام‌های اول تا چهارم مسابقات نهایی، تیم فوتبال پیشکسوتان کاشان را در فرصت باقیمانده تا قبل از آغاز مسابقات این مرحله تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام/2406/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول