اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

موضوع تبانی ضربه‌ای بزرگ به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد وارد کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع تبانی که در فوتبال دسته اول فوتبال کشور رو شد و حکم‌هایی برای برخی در این استان هم صادر شد به فوتبال و ورزش کهگیلویه و بویراحمد ضربه زد.

موضوع تبانی ضربه‌ای بزرگ به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری صبح امروز در نشست با مسئولان باشگاه سپاهان یاسوج گفت: وقتی ورزش از محتوای جوانمردی خارج می‌شود، نتیجه آن محکوم شدن 60 تا 70 نفر در فوتبال دسته اول کشور آن هم به دلیل تبانی است.

وی عنوان کرد: متأسفانه 10 فقره از این حکم‌ها مربوط به استان بود که ضربه بزرگی بر پیکره ورزش و فوتبال استان وارد کرد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قهرمان‌پروری چیز خوبی است چراکه وقتی سرود جمهوری اسلامی نواخته می‌شود مردم به وجد می‌آیند بنابراین نباید اجازه داد که این شادی مردم از آن‌ها گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اما شیوه کاسب‌مأبانه در ورزش کار بسیار بدی است و همه را به قهقرا می‌برد و در خط مقدم آن جوانان و نوجوانان ورزشکار قرار دارند.

وی دلسردی در ورزش را حاصل کارهای غیراخلاقی دانست و با اشاره به اینکه تبانی رخ داده در فوتبال بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد را دلسرد کرده است، افزود: مطمئن باشیم که با این کارهای ضداخلاقی از این پس مردم کمتر به استادیوم‌ها می‌روند.

صابری تصریح کرد: دستگاه‌ها امروز اماکن ورزشی زیادی دارند که اجازه نمی‌دهند مردم از آن‌ها استفاده کنند و خودشان هم از آن‌ها استفاده نکرده و تنها در حال خاک خوردن هستند.

وی از بهانه‌ تراشی‌های مختلفی که مسئولان دستگاه‌ها برای استفاده نکردن عمومی از اماکن ورزشی خود می‌کنند خبر داد و گفت: چنین روندی که دستگاه‌ها در پیش گرفته‌اند ناپسند و به دور از روحیه عادلانه و مردمی است.

صابری که پیگیر مشکلات تنها باشگاه سازنده فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد است، عنوان کرد: شما نباید زیاد به اماکن دولتی برای آینده خود دلخوش کنید چراکه این اماکن حکم داروی مسکن را دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وجود معارضین اراضی منابع طبیعی را مشکل اصلی بر سر راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: هر کجای این استان که پای می‌گذارید عده‌ای ادعای مالکیت آن را می‌کنند.

وی با ابراز تأسف از اینکه معارضین، من استاندار را هم تسلیم کرده‌اند و دست ما را برای اقدام بسته‌اند، افزود: امروز برای اینکه یک وجب زمین به یک باشگاه ورزشی سازنده هم بدهیم با مشکل روبه‌رو هستیم و تا هنگامی که این تفکر در استان حاکم است و همه ادعای مالکیت دارند نباید چندان به توسعه خوشبین بود.

انتهای پیام/2571/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول