اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام را نشان می‌دهد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید در میان کاندیداهایی که از طرف شورای نگهبان تأیید شده‌اند، به اصلح‌ترین آن‌ها رأی دهیم.

حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به ایام انتخابات در کشور اظهار داشت: همه ما باید در این آزمون بزرگ شرکت کرده و با حضور چشم‌گیر و گسترده به دشمنان و بدخواهان این نظام بفهمانیم که ملت با بصیر و هوشیار ایران همچنان در صحنه هستند و از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند.

وی افزود: دشمنان با همه نقشه‌ها و توطئه‌هایی که در این سال‌های اخیر بر ملت ایران تحمیل کردند، ولی خوشبختانه این توطئه‌ها منجر به شکست تلخی برای خود دشمنان شده است.

امام جمعه قزوین انتخابات را یک مسئله مهم و با اهمیت دانست و بیان کرد: انتخابات مسئله مهمی است و باید به آن توجه کرده و نسبت به هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با هوشیاری و درایت وارد عمل شویم.

باریک‌بین ادامه داد: اصل انتخابات، عزت اسلام و اقتدار ملی و حمایت از نظام مقدس اسلامی است و به این وسیله برای دنیا ثابت خواهد شد که این نظام، نظامی مقتدر و از درون مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به انتخاب فرد اصلح در بین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: باید در میان این کاندیداها که از طرف شورای نگهبان تأیید شده‌اند، به اصلح‌ترین آن‌ها رأی دهیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح ابراز داشت: در این راستا مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود ویژگی‌های یک رئیس جمهور شایسته این نظام مقدس را بیان فرمودند.

امام جمعه قزوین با گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است.

انتهای پیام/77002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول