اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام دادگستری کل گیلان:

دستگاه قضا آماده برگزاری انتخابات پرشور در گیلان است

قائم‌مقام دادگستری کل گیلان با بیان اینکه مردم باید فضای انتخابات را بدون دغدغه و سالم طی کنند، گفت: دستگاه قضایی آماده برگزاری انتخابات پرشور در گیلان است.

دستگاه قضا آماده برگزاری انتخابات پرشور در گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مجید الهیان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان دادسرای این شهرستان با اشاره به آمادگی دستگاه قضا در نظارت و اجرای انتخابات آینده کشور، اظهار کرد: دستگاه‌های قضایی مانند گذشته تمام امکانات خود را برای اجرای درست و قانونی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌کار می‌گیرند.

*دستگاه قضایی آماده برگزاری انتخابات پرشور در گیلان است

وی با بیان اینکه مردم باید فضای انتخابات را بدون دغدغه و سالم طی کنند، تصریح کرد: دستگاه قضا طبق وظایف تعیین شده، آماده برگزاری انتخابات پرشور و قانون‌مند در گیلان است.

قائم مقام دادگستری کل گیلان اضافه کرد: دستگاه‌های قضایی برای مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات تلاش می‌کنند.

وی، مجموعه دادگستری گیلان را برای اجرای درست عدالت و رفاه اجتماعی کوشا دانست و افزود: این مجموعه زیر نظر مقام معظم رهبری در تلاش و تکاپو برای دستیابی به تحقق حماسه سیاسی با مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است.

الهیان، با تصریح بر اینکه اجرای قانون همواره همگام و متوازن با اجرای عدالت پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: قضات باید با مد نظر قرار دادن اصل دین و دستورات دینی در اجرای درست قوانین عمل کنند.

*مسئولان قضایی بازوان امنیتی نظام هستند

فرماندار صومعه‌سرا نیز در ادامه مراسم مذکور با اشاره به اهمیت سلامت برپایی انتخابات در کشور، افزود: اجرا و پیروی از قانون برای نامزدها و مجریان انتخابات امری ضروری است.

میرزا حسینعلی‌زاده، مسئولان قضایی را بازوان امنیتی نظام و انقلاب اسلامی خواند و اذعان کرد: متولیان و مسئولان حوزه قضایی مشاور و تأمین کننده نظم و امنیت جامعه محسوب می‌شوند.

وی از مسئولان قضایی صومعه‌سرا خواست تا در برگزاری انتخابات 24خرداد جدیت و همکاری بیشتری با مسئولان اجرایی انتخابات این شهرستان داشته باشند.

*محمدرضا آموزنده رئیس دادگستری صومعه‌سرا شد

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور و با صدور حکم رسمی رئیس قوه قضاییه گیلان «محمدرضا آموزنده» به عنوان رئیس دادگستری و «عباس اختری» دادستان صومعه‌سرا منصوب شدند.

آموزنده و اختری پیش از این رئیس دادگستری و دادستان رضوانشهر بودند.

همچنین در این مراسم از تلاش‌های پنج ‌ساله «امیدعلی نوروزپور» رئیس دادگستری و «تیمور یوسفی» دادستان قبلی صومعه‌سرا تجلیل شد.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول