اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان خبر داد

حضور شبانه‌روزی قاضی کشیک در ایام انتخابات در دشتستان

رئیس دادگستری دشتستان از حضور شبانه‌روزی قاضی کشیک در ایام انتخابات در دشتستان خبر داد.

حضور شبانه‌روزی قاضی کشیک در ایام انتخابات در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالکریم رستگار ظهر امروز در نشست هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات در دشتستان اظهار داشت: آنچه برای نظام اسلامی ما افتخار محسوب می‌شود این است که در کشور ما صندوق‌های رأی ملاک اصلی انتخاب مسئولان است و این افتخار با خون شهدا به وجود آمده است.

وی افزود: کشوری که متکی به آرای ملت باشد شکست‌ناپذیر است و اگر حکومتی به مردم پشت کند شکست می‌خورد و ایران اسلامی همواره با اتکا به مردم و با تکیه بر رأی مردم در مسیر رشد و تعالی در حرکت است.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: در 34 سال اخیر علیرغم تحریم‌های جهانخواران و با وجودی که مردم را برای مشارکت نکردن در انتخابات ترغیب می‌کردند شاهد حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات بوده‌ایم.

رستگار تصریح کرد: امروز نیز دشمنان مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند اما ملت مؤمن و مسلمان ایران اسلامی پاسخ اینها را می‌دهند و در 24 خردادماه با پاسخ مستحکم خود جواب دشمنان را می‌دهند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های نظارت و اجرایی امانت‌داران انتخابات هستند گفت: صندوق رأی تحویل شماست و کسی که امانت‌دار خوبی نباشد عادل نیست.

رئیس دادگستری دشتستان اظهار داشت: از برادران هیئت‌های نظارت و اجرایی انتظار داریم که با رعایت امانت‌ کاری کنند که سربلندی و روسفیدی برای ملت باشد.

رستگار افزود: دستگاه قضایی برای برگزاری مطلوب انتخابات در دشتستان تمهیدات لازم را اندیشیده است و در بخش‌ها نیز نمایندگان ما در امر انتخابات همه توان خود را به کار می‌گیرند.

وی از حضور شبانه‌روزی قاضی کشیک در ایام انتخابات در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: هر پرونده‌ای در ایام انتخابات در دشتستان خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و دادگستری دشتستان با قاطعیت عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول