اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

ملت ایران در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ آفرینی می‌کنند

فرماندار چرام گفت: مردم ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر شهرستان چرام همچون گذشته با حضور حماسی خود در انتخابات حماسه‌ آفرینی می‌کنند.

ملت ایران در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ آفرینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام پیش از ظهر امروز نشست حماسه سیاسی در مسجد جامع چرام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده شهدا، مسئولان محلی و جمعی از مردم برگزار شد.

در این نشست علی‌رضا نیکروز ضمن خیر مقدم به مهمانان و ضمن درود به روح ملکوتی مرحوم حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی اظهار کرد: اگر این عزیز در بین ما نیستند اما از وجود پر برکت و معنوی فرزند متدین و برومندشان استفاده می‌کنیم.

فرماندار چرام آیت‌الله سیدشریف‌الدین ملک‌حسینی را یکی از مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد و با اظهار خرسندی از این‌که خداوند توفیق داد تا در محضر وی در چرام باشیم به ویژگی‌های جغرافیایی شهرستان چرام اشاره کرد.

وی با بیان این‌که شهرستان چرام از دو بخش مرکزی و سرفاریاب تشکیل شده که از منابع طبیعی زیادی برخوردار است، صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی، مناطق بکر و اماکن متبرکه را از جمله این منابع خدادادی برشمرد.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود به نام‌گذاری سال 92 با نام « حماسه سیاسی و اقتصادی » توسط مقام معظم رهبری اشاره داشت و عنوان کرد: مردم ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر شهرستان چرام همچون گذشته با حضور حماسی خود در انتخابات حماسه‌ آفرینی می‌کنند.

نیکروز با بیان این‌که شهرستان چرام در همه عرصه‌ها و به خصوص عرصه فرهنگی نقش پر رنگی دارد، متذکر شد: نخستین مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد با نام « رودکی » در شهرستان چرام بود که این خود قدمت شهرستان را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر این مطلب که مردم چرام با حضور حماسی و چشمگیر خود در انتخابات به ندای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک می‌گویند، خاطرنشان کرد: انتخابات فریاد بلند ملت ایران در مقابل استکبار و برگ زرین انقلاب در ولایت‌مداری است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به حضور شهدا در مراسم‌ها و با یادآوری این مطلب که خانواده‌ای در چرام وجود ندارد که از مجموعه ایثارگران نباشد، گفت: حضور خانواده معظم شهدا نشانگر این است که مثل همیشه پشت نظام و انقلاب خود هستند.

انتهای پیام/82002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول