اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه رودهن:

همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند/ حضور در انتخابات تکلیف است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند، حضور در انتخابات را نوعی ادای تکلیف دانست.

همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند/ حضور در انتخابات تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‏الاسلام والمسلمین محمدابراهیم سراج در نشست بصیرت‏افزایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و در راستای ایجاد شور، نشاط و آمادگی برای خلق حماسه سیاسی بزرگ در سال 92 برگزار شد، اظهار داشت: همه ما موظفیم برای اعتلای اسلام، ایران و انقلاب اسلامی، همواره در صحنه باشیم و در مواقع خاص و سرنوشت‏ساز نیز به ادای تکلیف و وظیفه خود بپردازیم.

سراج افزود: ادای تکلیف و وظیفه میسر نمی‏شود مگر آن‏که بر آگاهی‏های خود در زمین‏های اعتقادی، اجتماعی و سیاسی بیفزاییم؛ بنابراین نشست‏های بصیرت‏افزایی نیز در راستای ایجاد شور، نشاط و آگاهی هر چه بیشتر برنامه‏ریزی و برگزار شد.

در این نشست‏ها که در دو جلسه جداگانه و با حضور و استقبال بسیار خوب کارکنان همراه بود، امام جمعه رودهن، آبعلی، بومهن و پردیس به تحلیل مسئله دموکراسی در ایران و غرب پرداخت و با بیان شواهدی گویا، نوع دموکراسی موجود در ایران را ستودنی ارزیابی کرد و در ادامه بیانات خود به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آینده پرداخت.

حجت‏الاسلام حسین توسلی نوع موضع‏گیری غربی‏ها و تلاش آنان برای بی‏‎رونق کردن انتخابات گویای ترس آن‏ها از تصمیم صحیح و انقلابی ملت ایران دانست و همگان را به هوشیاری بیشتر و حضور باشکوه‏تر در انتخابات فراخواند.

همچنین دومین نشست بصیرت‏افزایی با حضور نوروزی، استاد دانشگاه و تحلیل‏گر مسائل سیاسی برگزار شد و سخنران جلسه به تبیین آرایش سیاسی احزاب و جبهه‏های سیاسی موجود و بیان نوع دیدگاه‏های آنان در مباحث اجتماعی و سیاسی پرداخته و نکات کاربردی لازم و ضروری را بیان کرد.

انتهای پیام/2568/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول