اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان خبر داد

آغاز به کار کارگاه‌های آموزشی ویژه ناظرین انتخابات شوراها در خوزستان

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان گفت: کارگاه‌های آموزشی ویژه ناظرین انتخابات شورای شهر در این استان کار خود را آغاز کرده است.

آغاز به کار کارگاه‌های آموزشی ویژه ناظرین انتخابات شوراها در خوزستان

محمدخانچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: ناظران باید با دقت از آرای مردم صیانت کنند و هیئت‌های عالی نظارت با هیئت‌های اجرایی جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن انتخابات آتی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این هیئت جهت احقاق حقوق مردم و داوطلبان با دقت و مطابق با امر صریح قانون اقدام می‌کند، از ادامه بررسی اعتراضات داوطلبان در هیئت‌های نظارت خبر داد.

خانچی با بیان اینکه کاندیداها از تبلیغات زود هنگام خودداری کنند، افزود: تأییدشدگان انتخابات شوراهای اسلامی می‌توانند از تاریخ 16 خرداد تبلیغات خود را به مدت هفت روز آغاز کنند.

وی اضافه کرد: بررسی صلاحیت کاندیداها با جدیت و دقت ویژه در حال انجام است و هیئت‌های نظارت تمام تلاش خود را به‌کار برده‌اند تا در این خصوص حقی از داوطلبان ضایع نشود.

دبیر هیت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان گفت: اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها واصل و به‌دقت در حال بررسی است و مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص لزوم دقت در بررسی صلاحیت کاندیداها اذعان داشت: این هیئت با دقت و کمک مردم تمام همت خود را برای تحقق این امر قرار خواهد داد، تحقق حماسه سیاسی در این مقطع حساس بسیار مهم بوده و همکاری نخبگان و فعالان رسانه ضروری است.

خانچی با ابراز امیدواری از حضور پرنشاط مردم در انتخابات شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها فارغ از بیان مصادیق با جدیت به بیان خصوصیات نمایندگان اصلح پرداخته تا به فضل خدای متعال و عنایت ولی عصر (عج)شاهد تشکیل شوراهای اسلامی خدمتگزار در استان باشیم.

انتهای پیام/72011/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول