اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران:

مردم در انتخابات حماسه‌ای مانند فتح خرمشهر رقم می‌زنند

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران در بیانیه‌ای اعلام کردند: مردم در انتخابات در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبری حماسه دیگری را همچون آزادسازی خرمشهر رقم می‌زنند.

مردم در  انتخابات حماسه‌ای مانند فتح خرمشهر رقم می‌زنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی و حجت‌الاسلام مختار نظری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در پیام مشترک به مناسبت سوم خرداد اعلام کردند: سوم خرداد برگ زرینی بود که در صفحه تاریخ ایران اسلامی با ایمان، شجاعت و ولایت‌مداری رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس رقم خورد.

در ادامه بیانیه تصریح شد: سوم خرداد ماه یادآور شهامت ملتی است که در لبیک به ندای "هل من ناصر حسینی" چنگ و دندان صدام معدوم و حامیان جهانی او را در هم شکست و با پایمردی، شهامت و با تکیه بر ایمان توانستند در سال 1361 با آزادسازی این شهر خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی بکشند.

در پیام مشترک مسئولان سپاه مازندران تاکید شد: این افتخار به دست جوانان و نوجوانانی عاشورایی و شهادت‌طلبی اتفاق افتاد که تا آن زمان تجربه هیچ جنگی را نداشتند و از پشت میز دانشگاه‌ها و مدارس عازم جبهه شده بودند.

در ادامه پیام بیان شد: جوانان فقط با قدرت ایمان، توکل بر خدا و رهبری توانستند در یک روز به یاد ماندنی با فریادهای عاشقانه تکبیر، در میان آتش و خون و حماسه، خرمشهر عزیز را در آغوش گرفته و خیال خوش و خواب آشفته دشمن را بی‌تعبیر گذارند.

مسئولان ارشد سپاه مازندران بیان داشتند: سوم خرداد ماه حماسه جاوید رزمندگان شهادت‌طلبی است که با کمترین امکانات و قلوبی متصل به قدرت لایزال آفریدگار بی‌زوال، تندیس نحس سردار پوشالی قادسیه را به زیر کشیدند و فلسفه پیروزی خون بر شمشیر را در سرزمین لاله‌های سرخ عاشقی تحقق بخشیدند.

در ادامه پیام بیان شد: سوم خرداد برگ زرینی بود که در صفحه تاریخ ایران اسلامی رقم خورد که خود نه یک صفحه بلکه یک تاریخ بود، بی‌شک این واقعه مهم یکی از حماسه‌های به یادماندنی رزمندگان دلاور سپاه اسلام است که همواره چون خورشید درخشان بر تارک تاریخ افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس می‌درخشد.

در این پیام تصریح شد: سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور خودباوری ملتی است که با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پایداری حماسه‌ای آفرید که در قرون اخیر بی‌بدیل بود و به فتح ارزش‌های اسلامی منتهی شد و یکی از پیام‌های آن اثبات شکست‌ناپذیری ملت ایران بود.

مسئولان سپاه مازندران تاکید کردند: تکریم و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود و در سوم خرداد وظیفه هر ایرانی است که دین خود را به شهدا با تبعیت از رهبری و مجهز شدن به بصیرت به منظور شناخت دشمن ادا کند و در راه پیشرفت غرور و اعتلای ایران اسلامی گام بردارد.

در این بیانیه با اشاره به روز سوم خرداد و نقش‌آفرینی رزمندگان تاکید شد: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران با درک درست از موقعیت‌ها همیشه به دنبال محقق ساختن اهداف بلند انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینی هستند.

در پایان بیانیه تاکید شد: به فضل الهی و در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در انتخابات آتی حماسه دیگری را همچون آزادسازی خرمشهر رقم خواهند زد.

انتهای پیام/86004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول