اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

رقابت 761 داوطلب در انتخابات شوراهای دشتستان

فرماندار دشتستان از رقابت 761 داوطلب انتخابات در 104 حوزه شهری و روستایی دشتستان خبر داد.

رقابت 761 داوطلب در انتخابات شوراهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات در دشتستان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در دشتستان اندیشیده شده و اطمینان داریم با حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و بی‌نظیر خواهیم بود.

وی افزود: دوره‌های مختلف آموزشی برای برگزاری مطلوب انتخابات برگزار شده و برگزارکنندگان انتخابات تخصص لازم برای برگزاری مناسب این دوره از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را دارند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تدابیر امنیتی و انتظامی نیز اندیشیده شده و با همکاری مسئولان و شورای تامین هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری این انتخابات نداریم.

خرمی تصریح کرد: تمام بخشداران ساز و کارهای لازم را فراهم کرده‌اند و افراد باتجربه و باسابقه شهرستان را انتخاب کرده‌اند تا در امر برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: هفت هیئت اجرایی و نظارت شوراهای اسلامی شهر و روستا شامل 77 نفر و شش هیئت اجرایی و نظارت انتخابات ریاست جمهوری شامل 78 نفر شرایط برگزاری انتخاباتی سالم را در 9 حوزه شهری و 95 حوزه روستایی شهرستان فراهم کرده‌اند.

خرمی افزود: این انتخابات در 207 شعبه شهری و روستایی در شهرستان دشتستان انجام خواهد شد که 13 شعبه سیار خواهد بود.

وی یادآور شد: 761 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دشتستان تایید صلاحیت شده‌اند که 6.3 درصد زن و 93.7 درصد نیز مرد هستند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: همه باید برای تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول