اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد

حضور بیش از یک‌هزار نفر در آیین اعتکاف در عنبرآباد

امام جمعه عنبرآباد گفت: امسال در ماه رجب مراسم اعتکاف به بهترین نحو ممکن در پنج مسجد شهرستان انجام می‌شود که در شهر عنبرآباد بیش از یک‌هزار نفر در این مراسم شرکت می‌کنند.

حضور بیش از یک‌هزار نفر در آیین اعتکاف در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در جوار قبور مطهر شهدای عنبرآباد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: حضور ما در اینجا تلنگری است که بتوانیم آنچه را که شهدا از ما خواستند انجام دهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه عنبرآباد حضور پرشور مردم در انتخابات را از مهم‌ترین مسائل دانست و ادامه داد: دشمنان می‌خواهند که مردم در این انتخابات حضور کم‌رنگ داشته باشند، اما مردم ما مثل همیشه با حضور پررنگ خود در انتخابات پشتیبانی خود را از این انقلاب ثابت می‌کنند.

دشت‌آبادی بیان کرد: امسال در ماه رجب مراسم اعتکاف به بهترین نحو ممکن در پنج مسجد شهرستان انجام می‌شود که در شهر عنبرآباد بیش از یک‌هزار نفر در این مراسم شرکت می‌کنند.

ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد افزود: این توفیق الهی نصیب مسئولان شهرستان شد که این جلسه همزمان با فتح خرمشهر در این مکان برگزار شود.

وی تصریح کرد: آنچه امروز ما داریم از برکت خون شهدا است و باید در مسیر آنها که از جان خود گذشتند تا امروز مردم ایران در سایه ولایت و با امنیت و آسایش زندگی کنند، گام برداریم.

مشایخی با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، بیان کرد: مهم‌ترین بحث در زمینه حماسه سیاسی انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری است.

وی عنوان کرد: انتخابات اوج مسائل سیاسی امسال در کشور است و همه مسئولان و کارکنان شهرستان عنبرآباد در استفاده از تمام امکانات و توانایی‌های در بحث انتخابات تلاش می‌کنند و در آمادگی کامل خلق حماسه هستند.

به گزارش فارس در این مراسم از سه خانواده شهید فرقانی، سجادی و عارفی از شهدای فتح خرمشهر تجلیل شد و قبور مطهر شهدا به مناسبت فتح خرمشهر گلباران شد.

انتهای پیام/80005/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول