اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان:

بانوان پیام آرمانی انقلاب اسلامی را به عهده دارند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: بخش بسیاری از موفقیت انقلاب مرهون تلاش زنان است و بانوان پیام آرمانی انقلاب اسلامی را به عهده دارند.

بانوان پیام آرمانی انقلاب اسلامی را به عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری در همایش «زن، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و مشارکت اجتماعی» اظهار کرد: نخبگان و فرهیختگان جامعه برای تحقق حماسه سیاسی باید به عرصه انتخابات ورود کنند.

وی بخش بسیاری از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مرهون تلاش بانوان عنوان کرد و افزود: مردم در طول انقلاب در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی ایستادگی کردند.

یاری با بیان اینکه مردم در مقابل انحراف و فتنه ایستادگی می‌کنند، تصریح کرد: مردم در مقابل افرادی که بخواهند ارکان نظام را تضعیف کنند، می‌ایستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان، وقوع انقلاب اسلامی را موجب تحول در دنیا خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) به گونه‌ای عمل کرد که تمام معادلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دنیا تغییر کرده است.

وی، انقلاب اسلامی را برخاسته از مبانی دینی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در جامعه تحول فرهنگی ایجاد کرده است.

یاری با تأکید براینکه انقلاب اسلامی متعلق به تمام افراد جامعه است، یادآور شد: مردم به پشتوانه مرجعیت دینی در صحنه حاضر شدند و انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان انقلاب اسلامی را ثمره خون هزاران شهید ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی معادلات صهیونیسم جهانی و استکبار را به‌هم ریخته است.

وی بخش بسیاری از موفقیت‌های انقلاب اسلامی را مرهون تلاش بانوان خواند و اظهار کرد: قشر اعظم جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و با حجاب و مشت‌های گره کرده پیام آرمانی انقلاب اسلامی را به عهده دارند.

یاری در پایان بانوان را عنصری مفید و تاثیرگذار در جامعه عنوان کرد و متذکر شد: زن در انقلاب اسلامی ابزار نیست و امام (ره) فرمودند که مرد از دامن زن به معراج می‌رود.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول