اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

معیارهای انتخاب رئیس جمهور را رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: معیارهای انتخاب رئیس جمهور را رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند و لازم است مردم با حضور حداکثری، انتخاب اصلح را داشته باشند.

معیارهای انتخاب رئیس جمهور را رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار فتح الله جمیری امشب در نشست هم‌اندیشی مداحان و ذاکران بسیجی استان بوشهر با تشریح اوضاع سیاسی اجتماعی جهان اظهار کرد: ایران اسلامی همیشه در موضوع انتخابات با حساسیت کشورهای غربی روبرو بوده است، اما شرایط انتخابات 24 خرداد امسال دارای حساسیت و شرایط خاصی است که با دیگر انتخابات بسیار متفاوت است.

وی تأکید کرد: کشورهای غربی به ویژه آمریکا اعتقاد دارند، با عبور ایران از این انتخابات، این کشور وارد فاز مصونیت می‌شود و دیگر هیچ آسیبی نمی‌توان به ایران وارد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بیان کرد: براین اساس آنان با هر ترفندی قصد دارند ایران اسلامی را در این مرحله متوقف کنند که با هوشیاری و بصیرت مردم عزیز از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.

جمیری تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته از همه توطئه‌ها و ترفندها سربلند بیرون آمده و بدون شک در این امتحان مهم و سرنوشت‌ساز هم سربلند بیرون خواهد آمد و به راحتی از این گردنه هم عبور خواهد کرد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی چنان در بدنه جامعه اسلامی کشورها نفوذ کرده است که هیچ توطئه‌ای کارساز نیست، به‌گونه‌ای که این توطئه‌ها در سی سال گذشته نه تنها اثری نداشته؛ بلکه باعث شده است، جوانه‌هایی در اطراف آن نمو و رشد کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه توانمندی ایران اسلامی آن را به قدرت بین‌المللی تبدیل کرده است، گفت: رشد و توسعه در تکنولوژی‌های علمی و فناوری در ابعاد گوناگون ایران را به قله‌های رفیع پیشرفت رسانده است، به‌گونه‌ای که توانسته است تأثیر خود را در جهان نمایان سازد.

جمیری تأکید کرد: استکبار جهانی قصد دارد با بیان ناکارآمدی دولتمردان، فضای انتخاباتی ایران را متحول کند و مردم را از شرکت در این عرصه بازدارد.

وی تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته 70درصد مردم ایران بر شرکت در انتخابات تأکید دارند؛ این در حالی است که تا وقتی که باقیمانده است، قطعاً این درصد افزایش خواهد یافت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بر انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: معیارهای انتخاب رئیس جمهور را رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند و لازم است مردم با حضور حداکثری، انتخاب اصلح را داشته باشند تا از گردنه پیش‌رو به راحتی گذر کنیم.

جمیری اذعان داشت: باید سعی کنیم افرادی را انتخاب کنیم که واقعاً برای خدمتگزاری، عمران و آبادانی شهرها و روستاها پا به عرصه  انتخابات گذاشته‌اند.

وی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) را از مجموعه تأثیرگذار در جامعه ذکر کرد و گفت: جایگاه این عزیزان نزد مردم مومن و ولایتمدار بسیار باارزش و والاست که لازم است مداحان با توجه به شرایط حساس کشور در انتخابات نقش هدایتگری هم داشته باشند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) در پایان یادآور شد: بدون شک اگر این حماسه سیاسی را به خوبی خلق کنیم، زمینه موفقیت حماسه اقتصادی فراهم می‌شود و مشکلات اقتصادی کشور هم برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول