اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران:

ثبت‌نام معتکفین در جمکران توسط ستاد مرکزی اعتکاف انجام می‌شود

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی در این مسجد شریف گفت: برادرانی که می‌خواهند در این مراسم حضور داشته باشند فقط از طریق ستاد مرکزی اعتکاف قم می‌توانند ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام معتکفین در جمکران توسط ستاد مرکزی اعتکاف انجام می‌شود

ابراهیم صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف و مراجعات مکرر علاقمندان به شرکت در این مراسم معنوی در فضای مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برنامه اعتکاف این مکان مقدس مختص برادران دانشجوی دانشگاه‌های قم است.

وی ادامه داد: دانشجویانی که می‌خواهند در این مراسم روحانی حضور داشته باشند فقط از طریق ستاد مرکزی اعتکاف استان قم و ضوابط آن می‌توانند ثبت‌نام کنند و مسجد مقدس جمکران در خصوص ثبت‌نام از معتکفین هیچ برنامه‌ای ندارد.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران خاطر نشان کرد: معاونت فرهنگی این مکان مقدس برای برگزاری مراسم اعتکاف از سخنرانان و مداحان اهل بیت علیهم السلام دعوت کرده و امیدواریم این مراسم روح‌بخش مانند سال‌های گذشته با شور و شعور معنوی و مهدوی برگزار شود.

انتهای پیام/78009/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول