اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی مراسم اعتکاف در پرند خبر داد

ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف در پرند

مسئول اجرایی مراسم معنوی اعتکاف در پرند گفت: ثبت‌نام از متقاضیان در تمام مساجد این شهر در حال انجام است.

ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف در پرند

حجت‌الاسلام محمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهر جدید پرند اظهار کرد: با توجه به روح معنوی خاص حاکم بر مراسم اعتکاف طی سال‌های گذشته شاهد افزایش استقبال مردم مسلمان ایران اسلامی به ویژه نسل جوان برای شرکت در این مراسم معنوی و مذهبی هستیم.

وی تصریح کرد: مردم شهر جدید پرند نیز به ویژه جوانان، طلاب و دانشگاهیان در سال گذشته استقبال خوبی از مراسم اعتکاف داشتند و وقتی پای صحبت جوانان معتکف می‌نشینیم، در می‌یابیم که با یک بار شرکت در این‌گونه مراسم‌های معنوی، آنها استقبال بیشتری برای شرکت دوباره دارند و معتقدند که این مراسم تاثیر روحی زیادی بر آنها داشته است.

*شهر پرند پذیرای بیش از 260 معتکف خواهد بود

مسئول اجرایی مراسم معنوی اعتکاف در پرند در پاسخ به این پرسش که برای برگزاری مراسم فوق چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: امسال از سوی سازمان‌ها و نهادهای مسئول از جمله تبلیغات اسلامی و نهادهای مرتبط با امور مساجد، همکاری خوبی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف صورت گرفته و امکانات لازم برای تحقق این مهم فراهم شده است.

نصیری ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال توانایی پذیرایی از 264 معتکف را خواهیم داشت و ثبت‌نام متقاضیان آغاز شده است.

به گفته وی، تا آخر هفته گذشته بیش از 110 نفر از جوانان و مومنان پرند با مراجعه به مراکز ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم معنوی و مذهبی اعلام آمادگی کرده‌اند.

نصیری ادامه داد: از این تعداد 72 نفر مرد و باقی از خواهران مومنه شهر پرند هستند که ثبت‌نام آنها انجام شده و در مراسم شرکت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: ثبت‌نام از متقاضیان برای شرکت در مراسم اعتکاف در پرند در تمام مساجد این شهر انجام شده است و مراحل تکمیل پرونده و معرفی به مسجد نیز تا 31 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول