اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره خبر داد

حضور 850 نفر در آیین اعتکاف شبانکاره

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره گفت: برای برگزاری اعتکاف برنامه‌ریزی شده و 850 نفر در این بخش در آیین اعتکاف امسال شرکت می‌کنند.

حضور 850 نفر در آیین اعتکاف شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری امری لازم است.

وی افزود: مشارکت باشکوه در انتخابات نماد حماسه سیاسی است و بار دیگر مردم با حضور باشکوه خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

امام جمعه شبانکاره خاطر نشان کرد: مهیا کردن شرایط برای نیل به اهداف والای نظام اسلامی یکی از وظایف مهمی است که تمامی مسئولان اجرایی بر عهده دارند و وظیفه خود می‌دانم از تمام مدیرانی که در این راستا تلاش‌های خستگی‌ناپذیر انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر کنم.

حمادی افزود: برای حفظ و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی پرداخت شده، لذا مسئولان باید امانت‌دار و پاسدار خون شهدا باشند و با خدمات خود موجب تداوم انقلاب شوند.

وی به بیان مشکلات شهر پرداخته و با ابراز نارضایتی از وضعیت اقتصادی که گریبان‌گیر مردم شده است گفت: در این شرایط لازم است نظارت و بازرسی بیشتری صورت بگیرد و مردم نجیب ما با همه مشکلات این فشارها را تحمل می‌کنند.

امام جمعه شبانکاره ابراز داشت: دشتستان شهرستانی پهناور بوده و به ‌دلیل بزرگی شهرها و بخش‌ها متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و توجه لازم نسبت به همه نقاط آن صورت نمی‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره نیز گفت: ماه رجب ماه خوبی‌هاست و برنامه‌های متنوعی برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد افزود: برای برگزاری اعتکاف برنامه‌ریزی شده و 850 نفر در این بخش در آیین اعتکاف امسال شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم امکانات لازم برای پذیرایی بهتر از معتکفان در مساجد بخش شبانکاره فراهم شود.

انتهای پیام/2452/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول