اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مردمی اعتکاف استان زنجان خبر داد

ثبت‌نام هزار نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف زنجان

دبیر ستاد مردمی اعتکاف زنجان گفت: تا‌کنون هزار نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف استان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام هزار نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف زنجان

ذبیح‌‌الله علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف را از 21 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و افزود: ثبت‌نام این مراسم تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی محل ثبت‌نام مراسم اعتکاف را امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام این مراسم همه روزه از ساعت 8 صبح آغاز  می‌شود و تا ساعت 20 ادامه دارد.

دبیر ستاد مردمی اعتکاف استان زنجان با بیان اینکه در امر مهم اعتکاف مسجد جامع زنجان برای برادران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مسجد رسول‌الله، مسجدالنبی، مسجد امام جعفر صادق (ع) در انصاریه، مسجد امام محمد باقر (ع)، مسجد امام سجاد (ع) در زیباشهر، مسجد امام علی (ع) در آزادگان و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در جاده پایین کوه برای خواهران اختصاص یافته است.

وی برنامه همایش بزرگ معتکفان را ساعت 17 روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و افزود: این همایش برای همه معتکفان در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

علی بابایی با بیان اینکه در شهر زنجان تاکنون بیش از هزار نفر در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این مراسم برای 2 هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه ثبت‌نام مراسم اعتکاف سال گذشته 20 هزار تومان بود، گفت: هزینه ثبت‌نام این مراسم در سال‌جاری 30 هزار تومان است.

دبیر ستاد مردمی اعتکاف استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مراسم معنوی اعتکاف جزو ستاد مردمی است این هزینه برای یکسان‌سازی برنامه‌ها و تهیه غذا خواهد بود.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول