اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر پیش‌بینی کرد

شرکت یک هزار ملایری در مراسم اعتکاف

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از پیش‌بینی حضور بیش از یک هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در ملایر خبر داد.

شرکت یک هزار ملایری در مراسم  اعتکاف

حجت‌الاسلام داوود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به این که هر ساله با شروع ایام مبارک ماه رجب و همزمان با فرخنده میلاد با سعادت امیر مؤمنان علی(ع) مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: این مراسم امسال نیز با حضور پرشور جوانان همچون سال‌های گذشته در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کار ثبت نام از معتکفان در اداره تبلیغات اسلامی ملایر به مدت یک هفته شروع شده است، گفت: ثبت نام تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و هزینه ثبت نام برای هر نفر نیز 30 هزار تومان است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اظهار داشت: امسال مراسم معنوی اعتکاف خواهران در محل مسجد جامع ملایر و برای برادران در مسجد امام جعفر صادق(ع) در خیابان بروجرد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم اعتکاف ویژه ماه مبارک رجب، به مدت سه روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود و در این سه روز، معتکفان از حضور اساتید حوزه و دانشگاه به منظور تبیین و تشریح مسایل معنوی، اجتماعی و اخلاقی بهره‌مند می‌شوند.

عباسی اظهار داشت: تمام اقدامات امنیتی، بهداشتی و درمانی و موارد مربوط به اطعام معتکفان اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: سال گذشته نیز یک هزار و 300 نفر در شهر ملایر و سایر بخش‌ها و روستاها در ایام‌البیض ماه رجب در سنت حسنه اعتکاف شرکت کردند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند که بیش از 800 خواهر و 200 برادر در آن حضور داشتند.

وی بیان داشت: امسال نیز مانند سال گذشته دانشجویان دانشگاه‌های ملایر نیز در دانشگاه ثبت نام کرده و در جمع دیگر معتکفان شهرستان در دو مسجد جامع و امام جعفر صادق(ع) حضور پیدا می‌کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتکاف ماه رجب سال گذشته نیز بیش از یک هزار و 200 نفر در اعتکاف ماه رمضان شرکت کردند که جمعاً امسال بیش از 2 هزار نفر در ماه رجب و ماه مبارک رمضان در ملایر معتکف شدند.

وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید به اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم، پایین‌تر از دادگستری مراجعه کنند.

انتهای پیام/89013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول