اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کوهبنان:

راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی انتخابات جرم است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان استفاده از هرگونه پلاکارد، پوستر، دیوارنویسی و راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی در سطح شهر و روستا برای تبلیغ انتخاباتی ممنوع و متخلفان به پرداخت جزای نقدی و مجازات حبس محکوم می‌شوند.

راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی انتخابات جرم است

حسن سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: تمام کاندیداهایی که خود را در عرصه انتخاب مردم قرار داده‌اند باید در چارچوب قانون حرکت کنند تا مردم بتوانند در جوی سالم و آرام به انتخاب افراد اصلح و کارآمد اقدام کنند.

وی ادامه داد: طی 34 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور متوسط در هر سال یک انتخابات برگزار کرده که با همکاری نامزدها و مردم شاهد کمترین جرائم بوده‌ایم، اما در این دوره دشمنان تمام توان خود را برای خدشه به انتخابات به کار گرفتند و همه باید در برابر توطئه دشمنان آگاه باشند.

سلطانی عنوان کرد: مردم برای انتخاب افراد اصلح باید به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند افرادی متعهد، ولایی، شجاع، مدیر و مدبر را برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از هرگونه پلاکارد، پوستر، دیوارنویسی، راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی در سطح شهر و روستا و همچنین استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به پرداخت جزای نقدی و مجازات حبس محکوم می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان بیان کرد: به استثنای عکس برای تراکت، زندگی‌نامه، جزوه ، سخنرانی و پرسش و پاسخ که ممنوعیت ندارد، نصب و الصاق عکس و پوستر ممنوع بوده به جز اینکه کاندیداها حق دارند در محل ستادهای اصلی نسبت به نصب پارچه و عکس در حدی که قانون مشخص کرده، اقدام کنند.

وی افزود: کارمندان دولت در ساعت اداری حق تبلیغ به نفع یا علیه کاندیدی را ندارند و همچنین استفاده از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دولتی و نهادهای وابسته به دولت برای تبلیغات ممنوع بوده و در صورت مشاهده با خاطی یا خاطیان طبق قانون و با شدت برخورد می‌شود.

سلطانی گفت: اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حق تبلیغ علیه هیچ کاندیدی را ندارند که در صورت گزارش مردمی و تأیید از طریق مراجع قانونی از ادامه فعالیت َآنان جلوگیری و طبق قانون با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/80012/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول