اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

هدف پلیس امن کردن فضا برای فعالیت‌های انتخاباتی است

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان هدف پلیس را امن کردن فضا برای فعالیت‌های انتخاباتی برای کاندیداها و طرفدارانشان اعلام کرد.

هدف پلیس امن کردن فضا برای فعالیت‌های انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معرفت‌الله جوزی یکشنبه‌شب در جلسه توجیه قانونی کاندیداهای تایید صلاحیت گرفته از هیئت‌های اجرایی و نظارت در زمینه انتشار اقلام و انجام تبلیغات شهری وفق مقررات که با حضور کاندیداها و در فرمانداری زنجان برگزار شد، ایجاد نظم و امنیت را از وظایف پلیس دانست و اظهار داشت: انجام هرگونه فعالیتی در جامعه منوط به تامین امنیت است.

جوزی تولید امنیت را مرهون مشارکت عمومی اعلام کرد و افزود: نبود امنیت هر نوع فعالیتی را دچار مشکل می‌کند.

**حفظ و ایجاد امنیت از وظایف پلیس است

وی با بیان اینکه بر اساس قانون پلیس حافظ امنیت جامعه است، اضافه کرد: پلیس علاوه بر حفاظت از امنیت وظیفه برقراری امنیت را هم بر عهده دارند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان به آسیب‌شناسی انجام شده از انتخابات‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: عواملی مانند در کنار هم قرار گرفتن ستادهای انتخابات از جمله موارد ناامنی در سطح شهرها محسوب می‌شود.

وی خودداری از برخورد و تنش‌آفرینی توسط مسئولان ستادها را از دیگر مواردی اعلام کرد که باید مورد توجه کاندیداها قرار گیرد چراکه در اغلب موارد ناآگاهی مسئولان ستادهای تبلیغاتی موجبات بروز تنش‌هایی را فراهم می‌کند.

جوزی توجیه مسئولان ستادهای انتخاباتی توسط کاندیداها را از جمله راهکارهای جلوگیری از بروز تنش در ایام انتخابات اعلام کرد و گفت: یادمان باشد که ایران دشمنانی دارد که به دنبال سوء استفاده از کوچک‌ترین تنش داخلی هستند که شاید به نظر کاندیداها اصلاً مهم نباشد.

وی به تشکیل پرونده‌هایی برای کاندیداهای حاضر در انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: مبادا تخلف افراد دیگر به حساب شما نوشته شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان به عدم فراهم شدن زمینه حضور برخی از ثبت‌نام‌کنندگان در جرگه انتخابات اشاره کرد و گفت: این افراد خطوط قرمزی را نادیده گرفته‌اند که شاید خودشان از قرمز بودنش بی‌خبر بودند.

وی به مجهز بودن پلیس به انواع فناوری‌ها اشاره و اضافه کرد: همه افراد جامعه در یکی از سامانه‌های اداری پلیس پرونده‌ای دارند.

جوزی به مشکلات ساختاری موجود در شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: این شهر کشش برگزاری تجمع‌ها و کارناوال‌های انتخاباتی را ندارد.

وی خطاب به کاندیداهای شوراهای شهر زنجان تاکید کرد: طرفداران از هر گونه تجمع در مراکز هسته‌ای و حساس شهر به صورت جدی پرهیز کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان خودداری از تبلیغات گروهی، عدم تخریب رقبا و پرهیز از ایجاد فضای دشمنی را از تاکیدات مکرر پلیس در انتخابات اعلام کرد و گفت: رعایت همه این موارد در کنار پرهیز از مخدوش کردن وحدت ملی که مانع آشفته شدن فضای سیاسی کشور می‌شود به برگزاری انتخابات پرشور در کشور کمک شایان توجهی می‌کند.

وی بر لزوم رعایت زمان منع تبلیغات تاکید کرد و افزود: همکاری با پلیس به برگزاری انتخابات پرشور کمک می‌کند.

جوزی هدف پلیس را امن کردن فضا برای فعالیت‌های انتخاباتی برای کاندیداها و طرفدارانشان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول