اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

پروژه‌های عمرانی به بهانه انتخابات تعطیل نشوند

فرماندار تنگستان گفت: پروژه‌های عمرانی در تنگستان نباید به بهانه انتخابات تعطیل شود.

پروژه‌های عمرانی به بهانه انتخابات تعطیل نشوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از  تنگستان، احمدی جعفری نسب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عمران شهرستان تنگستان گفت: جعفری نسب با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار این کمیسیون در توسعه شهرستان بیان داشت: مصوبات این کمیسیون باید با درایت، جدیت، همفکری و تعامل بین ادارات و نهادها پیگیری و اجرا شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته خیلی از مشکلات عمرانی که نیاز به اعتبار بالایی بوده با تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه در این کمیسیون تصمیم گیری و اجرایی شده است که بر خود لازم می‌بینیم از زحمات تک تک اعضا تشکر و قدردانی کنم.

فرماندار تنگستان بیان داشت: در حال حاضر چند روستا  که مشکل زیرسازی راه ارتباطی دارند، در اولویت کاری قرار داشته که بنا است در کوتاهترین زمان ممکن مشکل آنها رفع شود.

جعفری نسب تاکید کرد: اداراتی که تاکنون موفق نشده‌اند جلو درب اداره خود را درختکاری کنند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

جعفری نسب تصریح کرد: طبق دستور استاندار در خصوص کاشت درخت در فضای شهری و ورودی‌های شهرها تاکنون در شهرستان تنگستان تعداد 7 هزار اصله نهال کاشته شده است.

جعفری نسب گفت: در سال‌جاری اولویت اجرای پروژه‌های نیمه تمام است و 12 پروژه عمران شهری در سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: مدیران خدمتگزاران مردم هستند و تا آخرین لحظه مدیریت خود باید برای رضای خدا، صادقانه کار و تلاش کنند.

انتهای پیام/66004/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول