اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

هدف برخی در انتخابات تدارک فتنه است/ ولایت‌گریزان جایگاهی در بین مردم ندارند

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه هدف عده‌ای ایجاد فتنه در انتخابات است، گفت: کانون‌های فساد به دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند که باید مواظب ترفندهای آنها بود.

هدف برخی در انتخابات تدارک فتنه است/ ولایت‌گریزان جایگاهی در بین مردم ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سلسله بحث‌های هفته‌های گذشته اظهار کرد: تکلیف افراد متمرد و سرکش و کسانی که احساس تکلیف در برابر موضوعات شرعی و دینی نمی‌کنند مشخص است.

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: انسان‌ها در این موضوع با یکدیگر در درجه ایمان و تقوا تفاوت دارند و مؤمنین سعی و تلاش دارند که توشه آخرت خود را در این دنیا با عمل به دستورات الهی جمع کنند.

موسوی اعظم افزود: بسیاری از مشکلات به دلیل نگاه نداشتن زبان است که اعضا و جوارح همواره از دست زبان شاکی هستند.

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته سخن خود را با موضوع روز انتخابات آغاز کرد و گفت: اکنون میلیون‌ها دلار توسط آمریکا برای بر هم زدن و ایجاد فتنه در انتخابات ایران هزینه شده است.

موسوی‌اعظم هدف عده‌ای را نیز ایجاد فتنه در انتخابات دانست و گفت: کانون‌های فساد به دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند که باید مواظب ترفندهای آنها بود.

خطیب موقت جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم ایران اسلامی ولایتمدار هستند و با تأسی از رهبر خود هر فتنه‌ای را خاموش خواهند کرد.

موسوی‌اعظم از عمل به وظیفه توسط مردم سخن گفت و افزود: مردم به اهل باور و ایمان رأی خواهند داد و آنهایی نزد مردم مقبولیت دارند که کوشش جهادی در پرونده آنها ثبت شده باشد.

وی با بیان اینکه ملت به عزم‌های راسخ برای مقابله با دشمن اعتماد خواهند کرد، افزود: هستند افرادی که می‌خواهند عزت و استواری ملت ایران را بر باد دهند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج از مردم این استان خواست که انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان را نیز مدنظر قرار دهند و در ادامه گفت: در استان ما سه انتخابات حساس برگزار می‌شود که هر یک به نوبه خود دارای اهمیت است.

موسوی‌اعظم با تبریک هفته میراث فرهنگی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از غنی‌ترین مناطق کشور در این ارتباط یاد کرد و گفت: یکی از بزرگترین گنجینه‌ها و میراث این استان وجود بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/2571/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول