اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

نامزدها به مردم وعده‌های بی‌حاصل ندهند

امام جمعه خوی گفت: نامزدهای انتخابات به مردم وعده‌های بی‌حاصل ندهند.

نامزدها به مردم وعده‌های بی‌حاصل ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سید‌رضی موسوی شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوای الهی، اظهار داشت: در روایات وارد شده است وعده مؤمن به برادر خودش نوعی نذر است و هر کس خلف وعده کند با خداوند مخالفت کرده و خود را در معرض خشم او قرار داده است.

وی ادامه داد: نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهری و روستایی نباید به مردم وعده‌هایی بدهند که توان عملی ساختن آن را ندارند و یا اینکه در دایره مسئولیت آنان قرار نگرفته است.

شکوری افزود: عمل به مطالبات انتخاباتی رهبر تکلیف شرعی همه است.

وی در بخشی از خطبه دوم به موضوع انتخابات پرداخت و اظهار داشت: امروز عمل کردن به مطالبات رهبری در زمینه انتخابات تکلیف شرعی و قانونی عموم مردم، مسئولان و نامزدهای انتخاباتی است.

شکوری گفت: پرهیز از اتهام‌زنی به دستگاه‌های قانونی، اجتناب از سخنان خلاف واقع و گمان‌های واهی، بصیرت نسبت به موضع‌گیری دشمن در قبال انتخابات، رای دادن به نامزد مؤمن، انقلابی و اهل استقامت و ضرورت ارائه برنامه از سوی نامزدهای ریاست جمهوری و ندادن وعده‌های بی‌حاصل به مردم از جمله مطالبات ولی امر مسلمین است.

وی با اشاره به سالروز رحلت فقیه عارف حضرت آیت‌الله العظمی بهجت گفت: امام کاظم(ع) می‌فرماید «هر گاه مؤمن بمیرد ملائکه آسمان بر او گریه می‌کنند و رخنه‌ای در اسلام پدید می‌آید که هیچ چیز توان بستن آن را نخواهد داشت چون مؤمنان فقیه حصار و دژهای مستحکم اسلام هستند».

وی گفت: مرحوم آیت‌الله بهجت از مصادیق بارز مؤمن و فقیه به معنای واقعی بود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول