اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

مشاجره سیاسی در شوراها نتیجه‌ای برای مردم ندارد

امام جمعه شهربابک گفت: اگر صحنه تصمیم‌گیری شوراها با اختلاف نظر، دعوا و مشاجرات فکری و سیاسی همراه باشد، هیچ نتیجه و توفیقی برای مردم حاصل نمی‌شود.

مشاجره سیاسی در شوراها نتیجه‌ای برای مردم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جمع نمازگزاران، ریشه بسیاری از انحرافات و گناهان را جهل و نادانی دانست و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف بسیار مهم جامعه اسلامی است و تذکر لسانی با نصیحت و خیرخواهی در کاهش مفاسد و انحرافات بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بانوان ابراز داشت: جایگاه زنان در جامعه اسلامی بسیار بالا و باکرامت است و باید به زنان مؤمن و انقلابی که ویژگی یک زن مسلمان را دارند، اکرام و احترام کرد.

امام جمعه شهربابک همگان را به انتخاب اصلح در انتخابات فرا خواند و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب ملاک‌ها و معیارهایی را برای کاندیدای اصلح ریاست جمهوری اعلام فرمودند که علاوه بر ایمان و انقلابی بودن، کار و همت جهادی بسیار مهم است.

منتظری افزود: مسند ریاست جمهوری اسلامی در ام‌القرای دنیای اسلام همتی جانانه و عزم و همتی جهادی می‌خواهد که باید توانایی نامزدها را کاملا مورد دقت قرار داد.

وی در مورد انتخاب شوراهای اسلامی گفت: اگر صحنه تصمیم‌گیری شوراها با اختلاف نظر، دعوا و مشاجرات فکری و سیاسی همراه باشد، هیچ توفیقی برای مردم حاصل نمی‌شود.

منتظری از زحمات دست‌اندرکاران هلال احمر شهربابک تشکر کرد و افزود: مردم باید مواظبت و مراقبت کنند تا با وجود خطرات احتمالی زلزله و سایر رخدادهای طبیعی حتی کمترین آسیب متوجه آنها نشود.

انتهای پیام/2446/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول