اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیباج:

همه به نظرات شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‏ها احترام بگذارند

امام جمعه دیباج با بیان اینکه حضور همه گروه‏ها و سلایق در انتخابات، دشمنان ملت ایران را عصبانی کرده است، گفت: جایگاه رفیع شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‏ها بار دیگر مشخص می‏شود.

همه به نظرات شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‏ها احترام بگذارند

حجت‏الاسلام سیدجلیل قدمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: ملت ایران برای انتخاب فرد اصلح در بین نامزدهای تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، باید به نکات و سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب که معیارهای نامزد اصلح را بیان فرمودند، توجه کنند و در انتخاب نامزد اصلح آن معیارها را به کار بگیرند.

وی یادآور شد: بر اساس قانون اساسی، بعد از رهبری بالاترین مقام اجرایی در کشور ریاست جمهوری بوده و این فرد در عرصه‏های داخلی و بین‏المللی از جایگاه و ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

امام جمعه دیباج تصریح کرد: ملت هوشمند و فهیم ایران اسلامی باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که نقش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‏های داخلی و خارجی را بیش از گذشته تقویت کند و پایبند موازین قانونی و اسلامی باشد و در جهت دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای آن گام بردارد.

توجه به انتخاب فرد اصلح بر اساس فرمایشات رهبری

امام جمعه دیباج افزود: بنا بر فرمایشات بسیار ارزشمند و گوهربار رهبر فرزانه انقلاب، فردی باید برای ریاست جمهوری انتخاب شود که از نظر داخلی و بین‏المللی بتواند خوب گام بردارد و پیشرفت سریع داشته باشد.

قدمی خاطرنشان ساخت: عمق بصیرت و آگاهی ملت ایران باید طوری باشد که به انتخاب فرد اصلح بنا بر فرمایشات رهبری منتهی شود.

وی به تبیین نقش و جایگاه شورای نگهبان در رد یا تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و افزود: شورای نگهبان از جایگاه بسیار ارزشمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و طبق موازین شرعی و اسلامی و مطابق با آیات و روایات، نظر داده و حکم می‏کند.

قدمی اضافه کرد: شورای نگهبان در تأیید یا رد صلاحیت نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طبق موازین شرعی و اسلامی نظر می‏دهد و حکم صادر می‏کند.

امام جمعه دیباج افزود: از این جهت، همه باید تابع قانون باشند و به نظرات اعضای شورای نگهبان احترام بگذارند و اگر هم اعتراضی دارند، از مجرای قانونی اقدام کنند و دست به اعمال قانون گریزی نزنند.

مردم توطئه‏های دشمنان را نقش بر آب کنند

امام جمعه دیباج به ثبت نام حدود 700 نفر در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت نام 700 نفر از گروه‏ها و سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی، دشمنان ملت ایران را عصبانی کرده است.

قدمی گفت: یکی از کارهایی که دشمنان را عصبانی‏تر می‏کند، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.

وی تصریح کرد: باید ملت در روز 24 خرداد با حضور باشکوه خود یک بار دیگر با آرمان‏های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید بیعت و به فرمان رهبری لبیک گویند و توطئه‏های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول