اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی:

تبلیغات انتخابات شوراها از 16 خرداد و به مدت 7 روز است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه دارد.

تبلیغات انتخابات شوراها از 16 خرداد و به مدت 7 روز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرهاد اسکندری در نشست کمیته بانوان ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: بعد از اعلام نتایج افراد تایید صلاحیت شده نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 تا 22 خرداد ماه فرصت دارند نسبت به تبلیغات و معرفی برنامه‌های خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در استان مرکزی شش هزار و 62 نفر برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 297 نفر زن هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی خاطر نشان ساخت: نتایج افراد تایید صلاحیت شده به زودی اعلام می‌شود و امید می‌رود با رای و انتخاب مردم بهترین و لایق‌ترین افراد راهی شوراهای اسلامی شوند.

اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش زنان در انتخابات گفت: زنان ایران اسلامی همواره حضوری جدی در صحنه‌های مختلف انقلاب داشته‌ و وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه تاثیر حضور زنان در انتخابات بسیار بیشتر از مردان است، افزود: زمانی که یک زن در صحنه انقلاب حاضر می‌شود سایر اعضای خانواده نیز به دنبال او در صحنه حاضر می‌شوند که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه زنان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی نیز گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب همواره در تلاش هستند با بزرگ‌نمایی مشکلات و القاء یأس و ناامیدی در بین مردم مانع از حضور گسترده افراد در انتخابات شوند که باید همه مردم در برابر توطئه‌های دشمنان بیدار و هوشیار باشند.

ابوالقاسم نصراللهی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات بسیاری در ایران و با حضور پرشور مردم برگزار شده و خوشبختانه ایران همواره ثابت کرده است سالم‌ترین انتخابات دنیا در این کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/8700/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول