اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

مردم افراد لایق را به شورای شهر بفرستند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در شورای شهر افرادی سالم و دارای ایده کاندیدا شده‌اند، گفت: در این زمینه باید با انتخاب افراد لایق شاهد تحولات اساسی در شهر باشیم.

مردم افراد لایق را به شورای شهر بفرستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با تاکید بر حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: نامزدها از تخریب یکدیگر بپرهیزند و به ارایه ایده و شخصیت خود بپردازند.

وی با اشاره به نشست کاندیدا در دفتر امام جمعه ادامه داد: این نشست‌ها برای مشورت بیشتر و استفاده از توانمندی‌ها و ایده‌ها ادامه می‌یابد.

عده‌ای به نام دین با میراث فرهنگی مخالفند

امام جمعه بیرجند با اشاره به روز جهانی موزه و میراث فرهنگی گفت: در برخی کشورها با زدن یک مجسمه توریست جذب می‌کنند اما در کشور ما برخی دین را بهانه می‌کنند تا با برخی آثار تاریخی برخورد کنند.

رضایی بیرجندی روز روابط عمومی و ارتباطات را گرامی‌ داشت و تاکید کرد: امروز ارتباطات سالم حرف اول را در دنیا می‌زند و نقش روابط‌عمومی‌ها امروز مهم است.

وی به نشست دیروز روحانیان استان اشاره کرد و افزود: روحانیان باید همواره مردم را برای حضور در صحنه برای خدمت بهتر ترغیب کنند.

زندگی را برای جوانان سخت نگیریم

امام جمعه بیرجند با اشاره به روز بزرگداشت عمر خیام تاکید کرد: نکات خوبی در اشعار خیام دیده می‌شود که وجدان بشریت را بیدار می‌کند.

رضایی بیرجندی ولادت حضرت امام جواد(ع) را فرصت ارزشمندی برای تبیین زندگی آن حضرت خواند و گفت: حضرت جواد(ع) در زمینه آسان گرفتن زندگی برای جوانان سفارش کرده‌اند زیرا در غیر این صورت جوانان به فساد کشیده می‌شوند.

مصرف‌گرایی آفت است

امام جمعه بیرجند روز جهانی بهره‌وری را گرامی داشت و افزود: استفاده صحیح از امکانات و مواهب الهی هنوز در کشور ما نهادینه نیست.

رضایی بیرجندی اضافه کرد: وقتی به کشورهای دیگر می‌رویم متوجه می‌شویم آنان چگونه از امکانات استفاده می‌کنند اما ما قدر فراوانی نعمت را نمی‌دانیم.

وی مصرف‌گرایی را آفت جامعه دانست و خواستار توجه به روایات و احادیث دینی در این بخش شد.

انتهای پیام/2248/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول