اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمانشاه:

افراد به‌نظر شورای نگهبان احترام بگذارند/ رئیس جمهور باید ولایت‌مدار باشد

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: افرادی که صلاحیتشان مورد تایید قرار نگیرد، باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند و رد صلاحیت به‌معنای زیر سئوال بردن توان افراد نیست.

افراد به‌نظر شورای نگهبان احترام بگذارند/ رئیس جمهور باید ولایت‌مدار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد حجتی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات موضوع بسیار مهم و سرنوشت‌سازی است و در زمان پیامبر (ص) هم انتخابات وجود داشت.

حجتی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا بر ملت متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی، مردم‌سالاری دینی را به ‌عنوان یک الگو در دنیا مطرح کرد.

وی پشتوانه مردمی را نعمت الهی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: ملت ما با تحمل سختی‌ها در تمام صحنه‌ها از انقلاب حمایت کرده و می‌کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر حضور باشکوه مردم در انتخابات، تصریح کرد: رئیس جمهور باید ولایت‌مدار و به ‌فکر مردم باشد.

حجتی بیان داشت: افرادی که صلاحیتشان مورد تایید قرار نگیرد، باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند و رد صلاحیت به ‌معنای زیر سؤال بردن توان افراد نیست.

وی تاکید کرد: ویژگی‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ویژگی‌های خاصی است که خداوند به ایشان عطا فرموده است.

حجتی خاطر نشان کرد: با لطف خدا و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود باید به مردم و خواسته‌های مردم توجه کند و در مسیر ولایت قرار داشته باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به 29 اردیبهشت ماه، سالروز بسیج عشایر، گفت: عشایر غیور در دفاع از مرزها مراقب هستند.

وی با اشاره به حفظ حقوق دیگران و رعایت اخلاق در زندگی، افزود: گاهی یک موضوع موجب می‌شود انسان در گناه گرفتار شود و باید بسیار مراقب بود.

حجتی با تاکید بر دوری از معصیت اظهار داشت: ماه رجب، ماه عبادت و مناجات است و همه باید تقوا پیشه کنیم و همواره به یاد خدا باشیم.

انتهای پیام/2700/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول