اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای برنامه‌های آموزشی جدید برای شورای شهر و روستا در کشور

چمران: انتخابات شورا کم از ریاست ‌جمهوری نیست

رئیس شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به اجرای برنامه آموزشی جدید برای شورای شهر و روستا در کشور گفت: انتخابات شورا کم از ریاست‌جمهوری نیست و نباید در سایه قرار گیرد.

چمران: انتخابات شورا کم از ریاست ‌جمهوری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی چمران صبح امروز در اجلاس شورای شهر استان‌های کشور در شهر ساری با اعلام اینکه ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا در برابر مشکلات داخلی و خارجی ایستادگی کرد، اظهار داشت: ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که از جانب کشورهای غربی برای ما ایجاد شد به برکت خون پاک شهدا به خوبی در مسیر پیشرفت و توسعه گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: شرایط اقتصادی مردم کشور ما خوب نیست ولی بد هم نیست مشکلاتی را نیز در بین برخی از اقشار شاهد هستیم.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور در ادامه با اشاره به محاصره اقتصادی سیاسی کشور توسط غربی‌ها گفت: اگر هر کشور دیگری در شرایط فعلی ما قرار داشت دچار چالش جدی می‌شد ولی ما به برکت خون پاک شهدا در برابر دشمنان به خوبی ایستادگی کردیم.

وی با اشاره به ایام پایانی شورای شهر و روستا در کشور گفت: شوراها در این ماه‌های پایانی باید تلاش کنند به بهترین وجه کارها را ارائه دهند و اعضای شورا ظرفیت واقعی شوراها را ارائه دهند.

چمران با اشاره به همزمانی برگزاری شورای شهر و ریاست جمهوری در کشور گفت: برای ما شورایی‌ها برگزاری انتخابات شورا کم از ریاست جمهوری نیست.

وی اضافه کرد: شورای خوب در کشور باید انتخاب شود تا رئیس جمهور بتواند کارش را به خوبی انجام دهد.

چمران تاکید کرد: برنامه‌های رئیس جمهور برای کل کشور قابل اجرایی است و اگر از ظرفیت شوراها در کشور غافل شویم رئیس جمهور در اجرای کار با مشکل مواجه می‌شود. 

رئیس شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه مسئولان در همزمانی برگزاری انتخابات شورای شهر نباید شوراها را فراموش کنند، گفت: باید تلاش کنیم تا انتخابات شورای شهر در سایه قرار نگیرد.

وی تاکید کرد: در انتخابات جایگاه شورا بسیار بالا است و در انتخابات شورای شهر مردم بهترین‌ها را انتخابات کنند.

وی درباره انتخاب رئیس جمهور بیان داشت: در انتخابات رئیس جمهور باید فردی را انتخاب کنیم که برنامه همراهی با کشورهای اسلامی را مد نظر قرار دهد و در بیداری اسلامی تاثیرگذار باشد و احقاق حقوق ملت ایران را در جوامع بین‌المللی در برنامه‌کاری خویش قرار دهد.

چمران در پایان از اجرای برنامه آموزشی جدید برای شورای شهر و روستا در کشور خبر داد.

انتهای پیام/86004/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول