اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شوراهای استان اردبیل:

ظرفیت شوراها سهولت خدمت‌رسانی و رفاه شهروندان است

رئیس شوراهای اسلامی استان اردبیل گفت: ظرفیت عظیم شوراها ایجاد رفاه و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندانی است که انتظار کار و تلاش بیشتر و عمران و آبادانی را دارند.

ظرفیت شوراها سهولت خدمت‌رسانی و رفاه شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس ‌در جلسه تعاملی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در اردبیل اظهار داشت:‌ ما در شورای سوم به ویژه در سطح استان همکاری و همدلی خوبی را در پیشبرد اهداف و امور شاهد بودیم به طوری که در این دوره طلایی سعی شد با همکاری و همراهی اقدامات جدی در توسعه واقعی شهرها و روستاها اتفاق بیفتد اما همچنان به رغم برخی امکانات و محدودیت‌ها نتوانستیم آن‌گونه که مطلوب بوده انجام وظیفه کنیم.

وی شوراهای دور سوم را در تعامل با شهرداری‌ها شوراهای موفق و حرکت آنها را مثال‌ زدنی در سطح ملی توصیف کرد و افزود: به هیچ وجه در این دوره شهرداری استیضاح نشد و حتی کار به مرحله سوال نیز نرسید به گونه‌ای که در مرکز استان دو شهردار دلسوز و فعال بر سر کار آمده و برجسته‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های کار و تلاش شبانه‌روزی را از خود به نمایش گذاشتند.

قرآن‌نویس تصریح کرد:‌ البته با تعامل بهتر و بیشتر به ویژه در شورای اردبیل می‌توانستیم، موفق عمل کنیم و اهداف را به ثمر برسانیم که فضای آن ایجاد نشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این سه دوره که تجارب خوبی نیز به دست آمد، سعی کردیم به دور از کارهای سیاسی چهره عمرانی و کار و تلاش مضاعف در پیش گرفته و توانستیم به دور از تنش‌ها و برخی فضاسازی‌های کاذب با همکاری شهرداران و مجموعه‌های فعال عمرانی در پیشبرد اهداف موفق عمل کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در این شش سال که ریاست شوراهای استان را عهده‌دار بودم با کلیه شوراها ارتباط داشتم، شوراهایی بودند که تعطیلی آنها به نفع مردم شد، بعضی شوراهای شهر را داشتیم که نبودنشان بهتر از بودنشان برای آن شهر بود و بعضی از شوراهای شهر بودند که واقعاً شبانه‌روز تلاش کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شوراهای اسلامی استان بیان کرد: در کشور براساس آمار موفق‌ترین شوراها اکثراً شوراهای روستا هستند که بدون دریافت ریالی حقوق، حق‌الجلسه و حق ایاب و ذهاب در روستاها کارهای ماندگاری انجام دادند.

قرآن‌نویس گفت:‌ در عرصه شوراهای شهر به جز دو سه مورد که ناکارآمدی شوراها سبب خسارت به شهر و نارضایتی مردم شد بقیه شوراها با توکل بر خداوند و در مدار قانون با هدف ارتقای شهر، بخش و روستاهای خود کارهای خوبی انجام دادند.

انتهای پیام/62006/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول