اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت عنوان کرد

برگزاری انتخابات شوراها در 300 شهر و روستای شهرستان رشت

فرماندار رشت محور تلاش‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را حضور حداکثری مردم در انتخابات و ترویج حماسه سیاسی دانست گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در 300 شهر و روستای شهرستان رشت برگزار می‌شود.

برگزاری انتخابات شوراها در 300 شهر و روستای شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ولی‌الله عظمتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با بیان اینکه آیات متعددی از قرآن مجید بشر را به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر سوق داده است، اظهار کرد: در جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر احیا شود، انتظار می‌رود آن جامعه به حیات طیبه دست یابد.

این مسئول با اشاره به شیوه‌های تذکر لسانی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید با روی خوش انجام شود و به صورت دفعی نباشد زیرا این مهم باید روی افراد تأثیرگذار باشد.

به گفته وی، در جامعه اسلامی مسلمانان موظف هستند در برابر یک حرکت ناهنجار اجتماعی از دیدگاه ارزش‌های اسلامی، به نام منکر، حساس باشند و تکلیف خود را در این زمینه انجام دهند.

عظمتی، با تاکید بر اینکه انتخابات 92 مظهر حماسه سیاسی بوده که با حماسه اقتصادی توأمان است، اذعان کرد: در حوزه کاری مسئولان، دلگرم کردن مردم مهم‌ترین موضوع است که باید به آن توجه شود.

وی محور تلاش‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و یادآور شد: با فرمان مقام معظم رهبری حماسه باید تحقق یابد و در انتخاب فرد اصلح نیز به معیارها و شرایطی که رهبری بیان فرموده‌اند توجه شود.

فرماندار رشت، درباره نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر دو مسئله مهم حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید مورد توجه قرار داده شود.

وی با تصریح بر اینکه فرزندان حماسه حسینی، حماسه سیاسی خلق می‌کنند، گفت: برای تحقق این حماسه‌ها باید تلاش‌هایی در این دو عرصه رخ دهد که در واقع این با کارهای روزمره و عادی تفاوت دارد.

عظمتی با اشاره به اینکه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی مردم با عبور از بحران‌های کشور حماسه بزرگ خلق می‌کنند، افزود: مردم‌محوری از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی انتخابات این دوره را به دلیل برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دارای حساسیت‌های ویژه‌ای خواند و متذکر شد: انتخابات شوراهای اسلامی در 300 شهر و روستای شهرستان رشت برگزار می‌شود.

ا‌نتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول