اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تاکید کرد

واگذاری مسئولیت سالن‌های ورزشی آذربایجان غربی به صورت ویژه در اختیار جوانان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پیشنهادی که امسال در بحث تمرینات ورزشی داریم این است که مسئولیت حداقل یک سالن ورزشی به صورت ویژه در اختیار جوانان قرار گیرد.

واگذاری مسئولیت سالن‌های ورزشی آذربایجان غربی به صورت ویژه در اختیار جوانان

رضا علی‌باباوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال در بحث تمرینات ورزشی تلاش می‌شود تا مسئولیت حداقل یک سالن به صورت ویژه در اختیار جوانان قرار گیرد، به ‌طوری که مسئولیت اداره کردن، درآمدزایی و پرداخت هزینه آن به عهده جوانان باشد و از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این طرح سال گذشته مطرح شده‌ بود، افزود: این امر به سبب مشکلات قانونی تحقق نیافت که امید می‌رود این طرح امسال در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرایی شود.

باباوند با بیان اینکه سازمان تربیت‌ بدنی از 50 سال پیش در زمینه ورزش فعالیت دارد و یک سری امکانات ورزشی در اختیار دارد که سازمان ملی جوانان این امکانات را نداشت و عمر سازمان جوانان 10 تا 12 سال است، تصریح کرد: از زمانی که دو سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی ادغام شده است سازمان ورزش و جوانان ظرفیت بیشتری در زمینه ورزش دارد.

وی اضافه کرد: در سازمان ورزش و جوانان هرگونه مراجعه‌ای که از طرف جوانان در بحث ورزشی و تشکیل تیم‌های ورزشی یا تمرینات ورزشی وجود داشته باشد با کمال میل آماده خدمات‌دهی هستیم.

باباوند با بیان اینکه سازمان تربیت ‌بدنی در بخش ورزش تجربه دارد، افزود: در اغلب تشکل‌های مردمی و به ویژه سازمان‌های مردم نهاد که با این سازمان همکاری می‌کنند اعلام کرده‌ بودیم در رابطه با هرگونه فعالیت ورزشی در بحث ورزش و تفریح مشکلی نداریم و برخی از این تشکل‌ها هم از قبل در رابطه بحث‌های ورزشی فعالیت داشتند.

وی گفت: سال گذشته هر هفته 10 تا 15 بلیط استخر به هر یک از تشکل‌های مردمی در بحث استخر ویژه جوانان داده‌ شد و هر هفته جوانان به ترتیب به تشکل‌های مردمی مراجعه کرده و از این امکانات استفاده می‌کردند.

انتهای پیام/61001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول