اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان در ساری:

مربی‌محوری در توسعه فرهنگی ورزش کشور لازم است

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در ساری گفت: مربی محوری در توسعه فرهنگی ورزش کشور لازم است.

مربی‌محوری در توسعه فرهنگی ورزش کشور لازم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدباقر پیشنمازی بعدازظهر امروز در گردهمایی آموزشی فرهنگی مربیان ورزش مازندران در ساری افزود: بدرفتاری در بعضی از اقشار جامعه دیده می‌شود اما بدرفتاری در ورزش از سوی ورزشکار بزرگ‌نمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئله فرهنگی در حوزه ورزش این است که ورزش باید در خدمت سعادت و خوشبختی و اعتلای انسان قرار گیرد، تصریح کرد: ورزش اگر به یک بعد وجود انسان و جسم بپردازد به بیراهه رفته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: ورزش به دلیل ارتباط تنگاتنگ با موضوع انسان در حوزه برنامه‌ریزی خود دوره کاشت، داشت و برداشت دارد.

وی اظهار داشت:  اگر بخواهد اعتلای انسان را تسهیل کند نمی‌تواند یک شبه به این منظور برسد.

پیشنمازی با اشاره به کشف و شناسایی یک ورزشکار با استعداد از همان کودکی یادآور شد: خانواده، مدرسه و مربی در شرایط سنی نقش به سزایی در استعداد یک ورزشکار دارند که در این میان نقش مربیان موثرتر است.

وی مربی‌محوری در توسعه فرهنگ ورزش کشور را خوب توصیف کرد و گفت: آموزش مربیان برای توسعه بعد فرهنگی در اولویت بوده و باید در جامعه برای گسترش بین ورزشکاران از مقبولیت بیشتری برخوردار باشد.

معاون وزیر ورزش در پایان مربیان را از زحمتکش‌ترین افراد جامعه برای توسعه ورزش در کشور عنوان کرد و افزود: ارشد یک واژه قرآنی است که به معنای رشدیافتگی بیشتر است و مربیان غیر از اطلاعات و مهارت‌های فنی از شخصیت متانت بیشتری برخوردار شوند.

به گزارش فارس، در نخستین گردهمایی آموزشی فرهنگی مربیان ورزش در مازندران بیش از 500 مربی در رشته‌های مختلف در تالار هزار نقش ساری حضور داشتند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول