اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

تکمیل ورزشگاه نقش جهان در سه شیفت

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: عملیات تکمیل ورزشگاه نقش جهان در سه شیفت کاری صورت گرفته و قرار است پیمانکار دیگری نیز به پروژه اضافه شود.

تکمیل ورزشگاه نقش جهان در سه شیفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری در نشستی خبری که با حضور اصحاب رسانه در دفتر کار وی برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که مسئولیت ورزش اصفهان را بر عهده گرفتم، پروژه ورزشگاه نقش جهان از زمان‌بندی صورت گرفته 30 درصد عقب بود، اما اهتمام خود را برای تکمیل آن گذاشته و هفته‌ای یک بار در محل پروژه حضور پیدا می‌کردم.

وی با اشاره به طولانی شدن روند احداث ورزشگاه نقش جهان بیان کرد: خوشبختانه مسئولان اهمیت این پروژه را درک کرده و در کنار ما حمایت‌های خوبی را صورت دادند و مسئولان بلندپایه کشوری و استانی در ورزشگاه حضور پیدا کرده و روند پیشرفت آن را از نزدیک مشاهده کردند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در سال 91 برای نخستین بار توانستیم 100درصد اعتبار مصوب شده برای ورزشگاه را جذب کنیم و استانداری نیز 3 میلیارد که تعهد استانی نبود، به این پروژه تزریق کرد.

وی افزود: در طول 17 سال گذشته در مجموع 22 میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد که بخشی از آن به حساب معارضان رفت و در سال 91 نیز 15 میلیارد دیگر به این پروژه اختصاص پیدا کرد.

جواهری با اعلام اینکه پروژه از زمان‌بندی خود پیش افتاده است، تصریح کرد: چمن ورزشگاه سبز شده و پیست تارتان نیز که زیر سازی شده، هفته آینده نصب می‌شود، همچنین چمن مصنوعی نیز آماده نصب است.

وی با اشاره به نصب بخشی از صندلی‌های ورزشگاه و نصب پایه اسکوربرد تاکید کرد: این ورزشگاه تنها ورزشگاه مسقف کشور بوده و احداث محوطه بیرون پیشرفت 80 درصدی داشته است.

به گفته مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در حال حاضر 240 نفر در بخش‌های مختلف ورزشگاه نقش جهان مشغول فعالیت هستند و تکمیل ورزشگاه به صورت سه شیفته انجام می‌شود.

وی توضیحی در مورد زمان بهره‌برداری از ورزشگاه اعلام نکرده و از رسانه‌ها درخواست کرد تاریخی را به نقل از وی اعلام نکنند با این حال به این مسئله اشاره کرد که نقش جهان در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته و باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

* فعالیت 10 ماهه متولی ورزش

به گزارش فارس، جواهری در ادامه این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد خود در 10 ماهه گذشته پرداخت.

وی به فعالیت مجمع خیران ورزش‌یار اشاره کرد و افزود: خیران در آموزش و پرورش کارهای بزرگی را صورت دادند و امیدواریم در عرصه ورزش نیز بتوانند کارهای بزرگی را صورت بدهند.

متولی ورزش اصفهان همچنین به اجرای طرح آمایش سرزمین،تدوین اساسنامه شورای عالی ورزش، واگذاری اماکن ورزشی به هیئت‌ها و ایجاد درآمدزایی برای آن‌ها و اختصاص ورزشگاه شهید نصر به بانوان پرداخت و در مورد جزییات آن اطلاعاتی را به اصحاب رسانه داد.

انتهای پیام/63006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول