اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان خبر داد

اعزام تیم ملی قایقرانی به رقابت‌های بین‌المللی فرانسه با ورزشکاران اصفهانی

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: تیم ملی قایقرانی با حضور نفرات اصفهانی روز گذشته به رقابت‌های بین‌المللی فرانسه اعزام شد.

اعزام تیم ملی قایقرانی به رقابت‌های بین‌المللی فرانسه با ورزشکاران اصفهانی

سید هادی قاضی عسکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از انتخاب سلمان قاضی عسکر به عنوان ریاست هیئت قایقرانی استان اصفهان در سال گذشته بیشتر برنامه‌های خود را بر مبنای استعدادیابی گذاشتیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه راه‌اندازی رشته رفتینگ قایقرانی از اصفهان بوده، تمام کارهای مربوط به این رشته در کشور در اصفهان و زیرنظر فدراسیون قایقرانی انجام می‌گیرد.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه تمام اعضای تیم ملی رفتینگ اصفهانی هستند، ادامه داد: تمام نفراتی که در رشته آب‌های خروشان بودند در حال حاضر عضو تیم ملی رفتینگ شدند و روز گذشته نیز به رقابت‌های بین‌المللی فرانسه اعزام شدند.

وی در پاسخ به این سئوال که توضیح بیشتری در مورد رشته رفتینگ بدهید، تأکید کرد: قایق بادی در آب‌های خروشان یک بحث تفریحی دارد و یک بحث مسابقه که جنبه مسابقه آن موضوع رفتینگ را شامل می‌شود.

قاضی‌عسکر گفت: تمرینات تخصصی رشته رفتینگ در پل زمان‌خان برگزار می‌شود و سایر تمرینات نیز در استخر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم کانوپولو فولاد ماهان مردان در رقابت‌های لیگ برتر کانوپولو رتبه دوم را کسب کرد، افزود: تیم کانوپولو بانوان اصفهان نیز که تحت عنوان هیئت قایقرانی اصفهان است، موفق به صعود به رقابت‌های لیگ برتر شدند.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به ملی‌پوشان قایقرانی استان اصفهان اضافه کرد: احمدرضا طالبیان به طور دائم در اردوهای تیم ملی حضور دارد و علاوه بر وی، آریا جعفری نیز در رشته اسلالوم عضو تیم ملی است.

وی ادامه داد: طالبیان خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان که قرار است در خردادماه سال جاری در کشور آلمان برگزار شود، آماده می‌کند.

قاضی‌عسکر با اشاره به بحث استعدادیابی ابراز داشت: استعدادیابی خود را به افراد زیر 14 سال محدود کردیم و تمام کسانی که علاقمند به این رشته باشند می‌توانند، بدون پرداخت هزینه یا شهریه خاصی به فراگیری این رشته بپردازند.

انتهای پیام/63020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول