اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان مطرح کرد

پایان ساخت ورزشگاه شهدای مس طی سال جاری

استاندار کرمان گفت: روند ساخت‌وساز ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای صنعت مس کرمان با قول مساعد مسئولان مس پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

پایان ساخت ورزشگاه شهدای مس طی سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای صنعت مس کرمان واقع در کیلومتر سه جاده هفت باغ اظهار داشت: با وعده مسئولان مس ساخت‌وساز ورزشگاه شهدای صنعت مس قرار است تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی مجموعه صنایع مس ایران تصریح کرد: برای احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدای صنعت مس تاکنون 420 میلیارد ریال هزینه شده است.

نجار با اعلام پیشرفت 64 درصدی این پروژه ابراز داشت: تداخل مالکیت بخشی از زمین‌های این مجموعه موجب تعویق در روند احداث آن شده بود که با واگذاری اراضی به مس این مشکل رفع شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام مسئولان بر اساس اهداف الهی و آرمان‌های ترسیم شده نظام وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند که یکی از این اهداف فراهم کردن آسایش و رفاه مردم است که باید برای آن تلاش شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: برخی از مسئولان تنها وظایف خود را معطوف به مجموعه خود می‌بینند؛ در حالی که برای رفع مشکلات کشور باید نگاه فرابخشی و جامع‌نگر داشته باشیم.

به گزارش فارس،‌ در بازدید استاندار کرمان از روند احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدای صنعت مس که از سال 85 کلنگ‌زنی شده است، نعمت‌الله پوستین‌دوز مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز حضور داشت.

انتهای پیام/80011/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول