اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان زنجان:

زنجان 400 هیئت ورزشی فعال دارد

مدیرکل ورزش و امور جوانان زنجان بودجه دریافتی این اداره کل را در مقابل اقدامات انجام شده ناچیز دانست و گفت: استان حدود 400 هیئت فعال ورزشی دارد.

زنجان 400 هیئت ورزشی فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در مجمع عمومی هیئت‌ ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان با اشاره به مشکلات مالی موجود در ورزش استان زنجان اظهار کرد: با وجود همه این مشکلات کاری بر زمین نمانده است.

وی با اشاره به تغییر نام فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری افزود: این فدراسیون باید توان مدیریت رشته‌های زیر مجموعه خود را داشته باشد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان زنجان با بیان اینکه حدود 46 درصد از جمعیت یک میلیون نفری استان روستا‌نشین هستند، اضافه کرد: به غیر از زنجان، اغلب مراکز جمعیتی شهرستان‌ها روستا‌نشین هستند.

*لزوم حمایت از هیئت ورزش‌های روستایی زنجان

وی تاکید کرد: حمایت از هیئت‌ ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان به دلیل جمعیت روستایی آن باید ویژه باشد.

رحمانی با اشاره به اقدامات قابل توجه انجام شده در استان زنجان توسط هیئت‌ ورزش‌های بومی محلی تصریح کرد: هیئت به دلیل برگزاری مسابقات متعدد بدهی‌هایی دارد که باید برای پرداخت آنها اقداماتی انجام شود.

وی بودجه دریافتی اداره کل ورزش و جوانان زنجان را در مقابل کارهای انجام شده ناچیز دانست و گفت: استان حدود 400 هیئت فعال ورزشی دارد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان زنجان به تجهیز زمین‌های ورزشی در بیش از 200 روستای استان اشاره کرد و افزود: فاز نخست تجهیز روستاها به تجهیزات ورزشی در 100 روستا عملیاتی شده است.

وی جوانان را بیشترین مراجعان به مکان‌های ورزشی در روستاها اعلام کرد و گفت: باید زمینه گسترش اماکن ورزشی را در روستاها فراهم کرد.

رحمانی با اشاره به عملیاتی شدن تقویم ورزشی هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان اضافه کرد: با وجود همه مشکلات مالی هیچ برنامه‌ای بر زمین نمانده است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با مساعدت فدراسیون مشکلات مالی ناشی از بدهی‌های هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان حل شود.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول