اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی- محلی استان زنجان خبر داد

فعالیت 12 هزار ورزشکار در هیئت ورزش‌های روستایی زنجان

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی- محلی استان زنجان تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیئت را 12 هزار و 333 هزار نفر اعلام کرد.

فعالیت 12 هزار ورزشکار در هیئت ورزش‌های روستایی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داوود ارفعی در مجمع عمومی هیئت‌ ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان- زنجان اظهار داشت: این هیئت در هفت شهر، 16 بخش و 41 دهستان فعالیت می‌کند.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی- محلی استان زنجان را 12 هزار و 333 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این افراد در 113 مکان سازمان یافته‌اند.

*پوشش 20 درصدی جمعیت

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی- محلی استان زنجان با بیان اینکه آمار ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان زنجان در سطح کشور بی‏‏‎نظیر است، اضافه کرد: تعداد این ورزشکاران باید به 20 درصد از جمعیت روستایی برسد.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی- محلی استان زنجان در چهار بخش اداری، مالی، ورزشی و حوزه پزشکی ارائه داد فعالیت‌های ورزشی استان زنجان با حمایت 128 دهیار انجام می‌شود.

ارفعی ادامه داد: هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی- محلی استان زنجان 119 مربی و 195 داور فعال ورزشی در رشته‌های مختلف دارد.

وی با یادآوری فعالیت 12 هزار و 333 ورزشکار بیمه شده روستایی در استان زنجان اضافه کرد: 9 هزار و 377 نفر از این تعداد آقا و بقیه خانم هستند.

*فعالیت در 12 رشته ورزشی

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی- محلی استان زنجان در ادامه به موفقیت‌های تیم‌های این هیئت در مسابقات مختلف اشاره کرد و گفت: مقام نخست مسابقات کشتی سلطانیه، قهرمانی بانوان در رشته ورزشی سه‌گانه و میزبانی نخستین مسابقات ورزشی این هیئت در 12 رشته ورزشی از مهم‌ترین موفقیت‌ها محسوب می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی برای ورزشکاران خبر داد و تصریح کرد: ورزشکاران در جشنواره‌های مختلف از جمله حرکت برکت و هفت سنگ موفقیت‌هایی به دست آورده‌اند.

ارفعی از توزیع اقلام ورزشی در بین ورزشکاران روستایی استان زنجان خبر داد و افزود: حدود 3 هزار قلم کالا و وسیله ورزشی در بین آنها توزیع شده است.

وی با اشاره به افزایش امکانات در حوزه پوشش پزشکی و بهداشتی در هیئت ورزش‌های روستایی و باز‌های بومی- محلی گفت: توان این هیئت در پوشش پزشکی رشد قابل توجهی یافته است.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول