اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره هماهنگی اجرائیات مرکز شهرداری قزوین خبر داد

جمع‌آوری 682 متکدی در قزوین

مسئول اداره هماهنگی اجرائیات مرکز شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته با همکاری نیروی انتظامی 682 متکدی پس از شناسایی، جمع‌آوری شدند.

جمع‌آوری 682 متکدی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مرتضی رحمانی اظهار داشت: در راستای پاکسازی نقاط مختلف شهر از وجود متکدیان، طرح جمع‌آوری متکدیان در سال گذشته با همکاری نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری قزوین به اجرا درآمد و 682 نفر متکدی پس از شناسایی، جمع‌آوری شدند.

وی ادامه داد: با توجه به آمار به دست آمده از تعداد اعلامی 114 زن و 285 مرد بین 17 تا 50 سال، 70 زن و 90 مرد 50 سال به بالا، 29 زن و 94 مرد زیر 17 سال سن داشتند.

مسئول اداره هماهنگی اجرائیات مرکز شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: از این تعداد 18 نفر به دستگاه‌های قضایی، 87 نفر به کلانتری و 20 نفر به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

رحمانی با اشاره به اینکه دو نفر از افراد فوق به مرکز سالمندان، دو نفر به بیمارستان و 119 نفر نیز با ارائه اخطار رفع شدند، افزود: 99 نفر از افراد فوق نیز به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه از تعداد 682 نفر متکدی یاد شده، 25 نفر از اتباع خارجی بوده که به دفتر اتباع خارجه استان تحویل داده شده، گفت: 40 نفر از متکدیان نیز به شهرهای محل سکونت خود بازگردانده شدند.

رحمانی با اشاره به اینکه تعداد 270 نفر از افراد فوق با اخذ تعهد کتبی رها شدند، عنوان کرد: همشهریان در راستای همکاری با شهرداری محل‌های تجمع و فعالیت این افراد را به اداره هماهنگی اجرائیات شهرداری قزوین از طریق شماره تلفن 3354020 ـ 0281 اعلام کنند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول