اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد

تشکیل شورای حل اختلاف در شهرداری قم

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از تشکیل شورای حل اختلاف شهرداری قم در اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تشکیل شورای حل اختلاف در شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از شهر نیوز، علیرضا عسگری با اشاره به اقدامات حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اظهار کرد: در زمینه بحث جلوگیری از ساخت و ساز در منطقه جمکران در گذشته پلیس ساختمان فعال بود که بر اساس آن از ساخت و ساز غیر مجاز در آن منطقه جلوگیری می‌شد.

وی به برگزاری دوره آموزشی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اشاره کرد و گفت: این دوره در زمینه‌های رفتار اجتماعی و قوانین شهرسازی برگزار شد که 135 نفر در این کلاس‌ها حضور مستمر داشتند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از احیای شورای حل اختلاف در اواخر اردیبهشت سال جاری خبر داد و افزود: به طور مجدد شورای حل اختلاف ویژه شهرداری را در کنار یگان انتظامی شهرداری و مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری راه‌اندازی می‌کنیم تا در این شورا به نیازهای حوزه قضایی پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان دادگستری و نمایندگان شهرداری در شورای حل اختلاف شهرداری حضور دارند و پاسخگوی نیازهای این حوزه هستند.

عسگری با اشاره به جمع‌آوری افراد بدون مکان در سطح شهر گفت: اگر افراد بلامکان و متکدیان مشاهده شوند گشت خودرویی و موتوری در سطح شهر برای جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول