اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهرداری علاوه بر وجهه عمرانی نهادی فرهنگی است

شهردار اردبیل گفت: مجموعه شهرداری علاوه بر داشتن وجهه عمرانی و خدماتی یک نهاد فرهنگی و هنری نیز محسوب می‌شود.

شهرداری علاوه بر وجهه عمرانی نهادی فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در دیدار با شهرداران مدارس در شهرداری اردبیل اظهار داشت: قدردان زحمات معلمانی هستیم که با کمترین امکانات در عرصه آموزش ایثارگرانه و بی‌تمنا فعالیت کرده و فرزندان این شهر و این استان را تربیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل از سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی خود را افزایش داده و به یقین می‌توان گفت مجموعه شهرداری علاوه بر وجهه عمرانی و خدماتی که دارد یک نهاد فرهنگی نیز محسوب می‌شود و باید در این عرصه برنامه‌ریزی شود تا از مسائل فرهنگی و دینی غافل نباشیم و در فضاسازی‌های شهری نیز نباید الگوهای اسلامی و دینی را فراموش کنیم.

شهردار اردبیل فعالیت چندین ساله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل را در راستای توجه به برنامه‌های فرهنگی شهرداری خواند و افزود: قطعاً نظرات فرهنگیان و دانش‌آموزان هم در بهبود کیفیت فعالیت‌های فرهنگی این سازمان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بدری انجام فعالیت‌های گسترده عمرانی در مجموعه شهرداری اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت: شهرداری اردبیل با وجود محدودیت‌های موجود در منابع مالی عزم خود را جزم کرده تا هم کیفیت و هم کمیت خدمات و فعالیت‌های عمرانی را افزایش دهد به طوری که در بودجه امسال نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر کار عمرانی پیش‌بینی کرده‌ایم و امسال رقم بودجه پیش‌بینی شده عمرانی از 54 میلیارد تومان در سال گذشته امسال به 110 میلیارد تومان رسیده است.

این مسئول با قدردانی از پیشنهادات ارائه شده از سوی اعضای شورای دانش‌آموزی مدرسه، بیان داشت: دانش‌آموزان ما هم بهترین تعلیم و تربیت را دیده و خوب درس می‌خوانند و هم اینکه در مسائل مختلف شهری صاحب‌نظر هستند و نکات قابل استفاده و مهمی را بیان می‌کنند.

شهردار اردبیل با اذعان به نتایج مثبت به دست آمده از مشاوره مستقیم با مردم، تصریح کرد: هر یک از دانش‌آموزان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل شهری به طور مستقیم و حضوری یا از طریق درج در وب سایت‌های سازمان فرهنگی ورزشی و پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل به شهرداری ارائه دهند.

بدری تاکید کرد: شهرداری نسبت به امر درختکاری در نقاط مشخص شده محوطه دبیرستان امام علی(ع) با همکاری دانش‌آموزان مدرسه اقدام می‌کند و نگهداری از درختان برعهده دانش‌آموزان عزیز خواهد بود و برای زیباسازی و رنگ‌آمیزی دیوارهای داخل مدرسه نیز با پیام‌های دینی و فرهنگی و همچنین با نوشتن پیام‌های شهروندی اقدام خواهد شد.

وی همچنین از مسئول عمران شهرداری منطقه 3 خواست تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انجام عملیات زیرسازی خیابان منتهی به دبیرستان امام علی(ع) اقدام کند.

شهردار اردبیل یادآور شد: همکاران ما برای جمع‌آوری و انتقال نخاله‌های ساختمانی موجود در محل‌های نزدیک به مدرسه نیز اقدام خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل نیز در این جلسه گفت: توجه ویژه شهردار اردبیل نسبت به مسائل فرهنگی به خصوص در ارتباط با مدارس و دانش‌آموزان جای تقدیر بسیاری دارد و این حضور را نعمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم.

نوروز صمدی‌فر افزود: هر اندازه به آموزش و پرورش و در رأس آن به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور توجه بیشتری شود به همان اندازه نیز نتیجه بیشتری عایدمان خواهد شد.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول