اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و پشتیبانی امور مناطق قم:

تکریم ارباب رجوع رویکرد اصلی شهرداری قم است

مدیر هماهنگی و پشتیبانی امور مناطق شهرداری قم گفت: رویکرد اصلی شهرداری در نحوه تعامل با شهروندان، تکریم آنان است.

تکریم ارباب رجوع رویکرد اصلی شهرداری قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد حکیمی با اشاره به تاکید شهردار قم در تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: بر این اساس دیدار مردمی شهرداران مناطق با جدیت پیگیری شده و شهرداران یک روز در هفته را به این امر و حل مشکل شهروندان اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهرداری قم حافظ منافع و حقوق تمام شهروندان است، گفت: طی آمار ارائه شده از سوی مناطق، استقبال مردم از برگزاری جلسات شهروندان با شهرداران مناطق چشمگیر بوده است.

مدیر هماهنگی و پشتیبانی امور مناطق شهرداری قم آشنایی مردم با حقوق خود را سبب توسعه شهر دانست و افزود: تعامل مثبت مردم با شهرداری می‌تواند به زیباسازی بهتر شهر و سرعت بخشیدن به پروژه‌های شهری کمک کند.

وی با ذکر اینکه زیبایی و نگهداری شهر وظیفه شهرداری است، گفت: کارهای عمرانی زیادی انجام شده که نتیجه آن تغییر نگرش مردم به شهرداری و تعامل مثبت شهروندان است.

حکیمی همکاری متقابل مردم و شهرداری را کمک به توسعه و عمران شهر دانست و تاکید کرد: مردم به شهرداری قم اطمینان دارند و این خود بستر مناسبی برای ارائه خدمت است.

وی با بیان اینکه بین پروژه‌های شهری و عوارض شهر رابطه مستقیمی وجود دارد، عنوان کرد: پرداخت عوارض مهمترین و اثرگذارترین رابطه شهروندان با شهرداری است چون شهرداری با توجه به درآمدهای خود که عوارض سهم عمده‌ای را به خود اختصاص می‌دهد می‌تواند ارائه خدمت دهد.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول