اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

کنترل ترافیک و بازگشایی معابر اولویت شهرداری قم است

شهردار قم گفت: کنترل ترافیک و باز کردن معابر و دسترسی آسان به شوارع اصلی از اولویت‌های شهرداری قم است.

کنترل ترافیک و بازگشایی معابر اولویت شهرداری قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان به مسائل و مشکلات نگاه مثبت داشته و موضوعات را با تدبیر پیگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه روند تعامل این شرکت با مدیریت شهری بسیار مثبت بوده است اذعان داشت: خدماتی که مجموعه شرکت توزیع نیروی برق با همکاری مدیریت شهری انجام داده است را نمی‌توان نادیده گرفت.

شهردار قم با بیان اینکه خدمات مدیریت شهری و شرکت توزیع برق برای شهروندان بسیار مشهود است گفت: در چند هفته آینده چند مناسبت ملی پیش رو داریم که نخستین مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و دیگری نیمه شعبان است و باید برای این روزهای بزرگ در آمادگی کامل باشیم و از شرکت توزیع نیروی برق استان تقاضا داریم که مثل زمان‌های گذشته برای برگزاری بهتر این دو مناسبت با ما همکاری مناسبی داشته باشد.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری برای برگزاری این مناسبت‌ها افزود: کنترل ترافیک، باز کردن معابر، دسترسی آسان به شوارع اصلی و بازگشایی معابر و همچنین رسیدگی بیشتر به پروژه‌های در حال ساخت از نکات قابل توجه مدیریت شهری در این ایام است.

دلبری ضمن اعلام آمادگی برای تجهیز بوستان‌های شهری به لامپ‌های کم مصرف گفت: مدیریت شهری آمادگی دارد بوستان‌ها را به لامپ‌های کم مصرف تجهیز کند اما انتظار داریم تجهیز بلوارها و خیابان‌ها از سوی شرکت برق انجام شود.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول