اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

فعالیت 222 کانون فرهنگی هنری مساجد در زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان از فعالیت 222 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان خبر داد.

فعالیت 222 کانون فرهنگی هنری مساجد در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در نشست با مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات استان زنجان به گستردگی حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: در استان زنجان 42 انجمن فرهنگی هنری، 222 کانون فرهنگی هنری مساجد، 80 چاپخانه، 70 کانون آگهی و تبلیغاتی و 70 انتشاراتی وجود دارد.

وی اظهار کرد: هزاران هنرمند و نویسنده، موسسات قرآنی و 50 مطبوعه شامل روزنامه، هفته‌نامه و ماهنامه زیر‌پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امید است با افزایش نیرو و برنامه‌‌ریزی به همه امور به موقع رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: نباید ارتباط تنگاتنگ کانون‌های آگهی و تبلیغات با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قطع شود.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و ادامه داد: این انتخابات به عنوان دو برهه حساس و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است.

سهندی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر به ویژه بعد از اتفاقات مربوط به جهان اسلام دیدگاه متفاوتی برای مردم به وجود آمده است، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم با اتحاد و همبستگی کشورمان را از گزند دشمنان حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه هر کشوری که توانایی زیادی داشته باشد در جامعه جهانی تاثیرگذار است، تصریح کرد: همه باید تلاش کنند که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پرشور و با حضور اکثریت مردم برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر وحدت ملت ایران گفت: باید تلاش کنیم موضوعات مختلف کشور و جامعه را مانند یک خانواده بزرگ در نظر بگیریم.

وی اضافه کرد: ملت ایران باید تلاش کنند در عرصه‌های بین‌المللی یک حرف مشترک داشته باشند تا برنامه‌های کشورمان به نحو احسن اجرا شود.

سهندی با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار زنجان باید تلاش کنند به عنوان نمادی از پایتخت شور و شعور حسینی انتخاباتی باشکوه برگزار کنند، اضافه کرد: این مشارکت مردم استان باید چنان باشکوه باشد که زبانزد خاص و عام شود.

وی به وظایف کانون‌های آگهی و تبلیغات استان زنجان در انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در کاندیداها اختلاف سلیقه وجود دارد باید تلاش شود همه کاندیداها به همدلی و همنوایی مشترک برسند.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول